  • 51. Data: 2011-05-26 20:12:51
    Temat: Re: Radosław Sikorski pozywa...
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-26 21:11, qwerty pisze:
    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > Nie będą wiedzieć. Będą widzieć mój router. Nie ustalą czy wysłałem z laptopa,
    > stacjonarnego, czy telefonu.

    Ale będą wiedzieli, że to Ty.

    --
    animka

  • 52. Data: 2011-05-26 20:17:06
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > On 2011-05-26, animka<a...@t...wp.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Najpierw instaluje (za Twoją zgodą) program, który może informacje o systemie
    > zbierać. Tam samo z siebie, to się nic nie dzieje.

    No właśnie. To wiem. Jest WAT, to wiem, bo na moim komputerze jest.
    Jaki jeszcze Microsoft zainstalował mi program?- to go wywalę bo
    parszywe szpiegostwo na cudzej prywatności mnie mierzi.

    --
    animka

  • 53. Data: 2011-05-26 20:19:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > On 2011-05-26, animka<a...@t...wp.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Najpierw instaluje (za Twoją zgodą) program, który może informacje o systemie
    > zbierać. Tam samo z siebie, to się nic nie dzieje.

    Aha: przypomniało mi się, że informacje o systemie (w panelu sterowania)
    mam wyłączone.

    --
    animka

  • 54. Data: 2011-05-26 20:20:21
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-26 21:24, Maciek pisze:

    > Przeraziłeś mnie. Normalnie strach mnie obleciał i wziąłem ten procesor
    > sobie wydłubałem scyzorykiem. Jutro gdzieś w lesie obleję go kwasem solnym
    > i rozjadę czołgiem.
    > Chyba pomoże. ;)

    LOL

    --
    animka

  • 55. Data: 2011-05-26 20:54:31
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-26 22:12, animka wrote:
    > Ale będą wiedzieli, że to Ty.

    Nie. Bo to może być jego sąsiad co akurat wlamał mu się do sieci. Mają w
    reku poszlaki, ale nie dowody.

  • 56. Data: 2011-05-26 20:56:16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-26 22:10, animka wrote:
    > W mojej kablówce wiedzą nawet czy mam włączony komputer czy nie.

    I tylko tyle? Bo to akurat trywialne. A więdzą coś użytecznego?

  • 57. Data: 2011-05-26 21:01:01
    Temat: [OT] Radosław Sikorski pozywa...
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Antykatolickie i antykościelne wpisy przydupasów michnika i popleczników
    kiszczaka (co w końcu jest jednym i tym samym) mają się na forach dobrze,
    przykład pierwszy z brzegu:
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,296,110796853,1108062
    40,Niemena_Osieckiej_Jedru
    sik_nowe_ulice_na_Zo_.html

    -----

  • 58. Data: 2011-05-26 21:03:54
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-26 22:12, qwerty pisze:
    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    >
    > U mojego byłego dostawcy nie było filtracji adresów MAC. Zmieniałeś i miałeś
    > inne IP (dobre na rapidshare itp.).
    > U obecnego niby jest, ale można wpisać np. sąsiada i wszelkie uwagi będą do
    > niego kierowane.

    U mnie komputer jest rozpoznawany po karcie sieciowej. Bez MAC-a
    internetu nie ma.

    --
    animka

  • 59. Data: 2011-05-26 21:14:30
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-26 23:03, animka wrote:
    > U mnie komputer jest rozpoznawany po karcie sieciowej. Bez MAC-a
    > internetu nie ma.

    To jest bardzo mizerna metoda ropoznawania komputera w LAN bo trywialna
    w fałszowaniu. Co ciekawe lepszej w zasadzie nie ma.

  • 60. Data: 2011-05-26 21:17:10
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > Nie. Bo to może być jego sąsiad co akurat wlamał mu się do sieci. Mają w
    > reku poszlaki, ale nie dowody.

    Odpowiada on, a nie sąsiad i to on musi udowodnić, że to sąsiad mu się
    włamał.

    --
    animka