  • 1. Data: 2005-08-19 08:30:49
    Temat: Radcy prawni - Olkusz i okolice
    Od: Kimmi<j...@p...fm>

    Witam serdecznie!!
    Czy zna ktoś radców prawnych z Olkusza i okolic?????? Bardzo proszę o adres,
    nazwisko.....COKOLWIEK!!!!!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-08-19 10:01:13
    Temat: Re: Radcy prawni - Olkusz i okolice
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

    > Czy zna ktoś radców prawnych z Olkusza i okolic?????? Bardzo proszę o
    > adres,
    > nazwisko.....COKOLWIEK!!!!!!

    Polecam Google, ja np. znalazłem

    Akces. Kancelaria prawnicza. Bukowski K.

    (0-32) 645 02 51
    32-300 Olkusz, Kazimierza Wielkiego 38
    pow.olkuski, woj.małopolskie

    k...@p...net.pl

    - godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek: 9-15

    ... ale to tylko pierwszy wynik :)

    JK

  • 3. Data: 2005-08-19 13:41:19
    Temat: Re: Radcy prawni - Olkusz i okolice [ot]
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-08-19 12:01 Jan Kowalski napisał(a):

    > k.bukowski@(...)

    Jak podajesz czyjś adres e-poczty publicznie, to zastosuj jakąś pułapkę
    antyspamową.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 4. Data: 2005-08-19 14:55:44
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    www.pkt.pl

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 5. Data: 2005-08-19 15:58:31
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

    > Jak podajesz czyjś adres e-poczty publicznie, to zastosuj jakąś pułapkę
    > antyspamową.
    Czuję się z tego zwolniony gdy ten ktoś podaje swojego maila na
    ogólnodostępnej stronie indeksowanej przez roboty googla.
    Dzięki za pouczenie.
    JK

  • 6. Data: 2005-08-20 01:10:08
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 19 Aug 2005 17:58:31 +0200,
    Jan Kowalski <n...@m...com> screamed:

    > Czuję się z tego zwolniony gdy ten ktoś podaje swojego maila na
    > ogólnodostępnej stronie indeksowanej przez roboty googla.
    > Dzięki za pouczenie.

    Być może podaje go w formie bezpiecznej (Ty widzisz poprawnie, harvestery
    przetwarzające kod nie). Jeśli nie - wystawiasz go tym harvesterom zbierającym
    adresy z usenetu, nie z www.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:210B ]
    [ 03:08:37 user up 10709 days, 15:03, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Komar jest ssakiem.