  • 1. Data: 2005-08-19 06:32:05
    Temat: Re: Sklepikarz spuszcza mi powietrze z kol. Co robic?
    Od: "Marek B." <marek@NO_SPAM-bratek.ogr.ar.krakow.pl>

    On Thu, 18 Aug 2005 07:13:43 +0000 (UTC), Marek B.
    <marek@NO_SPAM-bratek.ogr.ar.krakow.pl> wrote:
    : Witam,
    : mam pewien problem z kolesiem, ktory ma sklep obok mojego domu. Otoz pod
    : baran mi powietrze spuszczal.
    : Prosze o rady, tak zgodne z prawem, jak i bardziej ludzkie :)

    Sprawa rozwiazana.
    Zamontowalem kamere, podlaczylem do video, zaprogramowalem nagrywanie od
    4 rano do 8 (sklep otwiera o 6 i chcialem na 100% zeby sie zmiescil).
    Samochod postawilem przed sklepem, zlosliwie na samym srodku.

    Rano wychodze sobie do pracy, ogladam samochod, pan sklepikarz wychodzi
    ze sklepu i grzecznie mnie prosi, czy moge z nim porozmawiac. I znowu
    grzecznie prosi mnie, zebym nie stawial tego smaochodu, bo mu to w
    dostawach przeszkadza i takie tam. Ale pierwszy raz byl grzeczny (czyli
    moje ostatnie ostre slowa do niego przyniosly skutek :). Powiedzialem
    mu, ze co by sie nie dzialo nie moze mi tego powietrza spuszczac,
    zostawilem mu wydrukowany Art 124 kodeksu wykroczen i koniec.

    Czyli sklepikarz umie byc mily, ale dopiero jak sie go nastraszy wizyta
    u dentysty (grozilem wybijaniem zębów poprzednio, czy jakos tak). Kamera
    (pozyczylem z pracy) i tusz UV (3.5 kosztowal tylko) okazaly sie zbedne.

    Dzieki wszystkim za rady :) Najfajniesza byla ta ze smarowaniem progu
    smierdzacym plynem :)

    Marek

  • 2. Data: 2005-08-19 08:25:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marek,

    Friday, August 19, 2005, 8:32:05 AM, you wrote:

    [...]

    > Samochod postawilem przed sklepem, zlosliwie na samym srodku.

    I po co ta złośliwość? Żyj i daj żyć innym. Korona z głowy Ci nie
    spadnie jak postawisz auto kilka metrów dalej. Takie drobne
    złośliwości prowadzą do eskalacji...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2005-08-19 08:39:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czyli sklepikarz umie byc mily, ale dopiero jak sie go nastraszy wizyta
    > u dentysty (grozilem wybijaniem zębów poprzednio, czy jakos tak).

    jak cwany do zlozy doneisienie o stosowanie grozb karalnych

    P.

  • 4. Data: 2005-08-19 10:25:28
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Marek B." <marek@NO_SPAM-bratek.ogr.ar.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndgavcj.vog.marek@noga.autocom.pl...
> [...]
    > ze sklepu i grzecznie mnie prosi, czy moge z nim porozmawiac. I znowu
    > grzecznie prosi mnie, zebym nie stawial tego smaochodu, bo mu to w

    Czyli utrudniasz gościowi przyjmowanie dostaw?

    Nie dziwię sie, że się gościu wkurzył...

    Na Twoim miejscu bardzo uważałabym, żeby parkując na tym chodniku
    przypadkiem nie złamać PoRD bo możesz z łowcy znów stac się zwierzyną...

    Monika

  • 5. Data: 2005-08-19 20:12:17
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega Marek B. nabazgrał:

> [...]
    > 4 rano do 8 (sklep otwiera o 6 i chcialem na 100% zeby sie zmiescil).
    > Samochod postawilem przed sklepem, zlosliwie na samym srodku.

    jest taki program aktive webcam, podłanczasz kam do kompa i sobie w
    ustawieniach ustawiasz czułosc ruchu, nagrywanie, mozesz nawet nasatawic
    alarmowanie i terz jezeli w polu widzenia kamery cos zacznie sie ruszac
    wtedy ona zaczyna nagrywac, moze tez alarmowac jakims tam dzwiekiem ze
    kolo auta ktos sie kreci

    --
    Pozdr.Richat
    oklejona White Fela 1.3 Mpi + LPG + CB Radio

    UWAGA !!! Jak chcesz do mnie napisać to z adresu usuń koniecznie "jestcool"

  • 6. Data: 2005-08-19 20:34:08
    Od: "Wito" <j...@j...cy>

    Użytkownik "Richat" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > alarmowanie i terz jezeli w polu widzenia kamery cos zacznie sie ruszac
    > wtedy ona zaczyna nagrywac, moze tez alarmowac jakims tam dzwiekiem ze

    Kolego, "podlanczasz" sobie "terz" lepiej słownik ortograficzny i lepiej się
    to będzie czytać.

    pzdr
    WITO
    DC

  • 7. Data: 2005-08-21 17:13:44
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega Wito nabazgrał:

    > Kolego, "podlanczasz" sobie "terz" lepiej słownik ortograficzny i lepiej się
    > to będzie czytać.

    terz masz racje ( czasmi cos sie wkradnie :) ) ale słownik jest bardzo
    czasochłonny, a takie terz żadko wpada, choc nie wiem czemu, jak sam