  • 1. Data: 2005-08-18 22:27:40
    Temat: pzu jednoosobowa działalność włamanie
    Od: GK <x...@o...pl>

    Witam sedrecznie grupowiczów.
    Mam kilka pytań odnośnie umowy ubezpiecznia mieszkania od włamania i
    kradzieży.
    Najpierw naświetle swoją sytuację, która jest podobna do jednego z
    wątków tu już poruszanych.
    Mam jednoosobową działalność zarejestrowaną na siebie (od dwóch lat) na
    adres xxxxxx 1/1 i zameldowany jestem rownież pod tym samym adresem.
    Mieszkam z żoną pod adresem yyyyyyy 1/1 od 5 lat (mieszkanie nie jest
    jej włąsnością tylko rodziców, ona jest w polisie osobą figurującą jako
    osoba UBEZPIECZAJĄCA).
    Posiadam sporo sprzętu komputerowego, audio-wizualnego (komputery,
    kamera, cyfrowa, projektor) i mam na nie faktury (na firmę).
    Sprzęt w momencie włamania znajdował się niestety w miejscu zamieszkania
    a nie zameldowania-siedziby firmy.
    Czy jest szansa na jakikolwiek zwrot w związku z zaistaniałą sytuacją?
    Będę wdzieczny za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2005-08-19 06:27:42
    Temat: Re: pzu jednoosobowa działalność włamanie
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    GK napisał(a):
> [...]
    > a nie zameldowania-siedziby firmy.
    > Czy jest szansa na jakikolwiek zwrot w związku z zaistaniałą sytuacją?
    zwruca ci tylko w przypadku jesli miales sprzet w ubezpieczonym
    mieszkaniu inaczej zegnaj hardware

  • 3. Data: 2005-08-19 07:36:41
    Od: GK <x...@o...pl>

    Harry napisał(a):

    > zwruca ci tylko w przypadku jesli miales sprzet w ubezpieczonym
    > mieszkaniu inaczej zegnaj hardware

    sprzet znajdowal sie w ubezpieczonym mieszkaniu tylko tak jak
    zaznaczylem miszkanie jest na mojego tescia

  • 4. Data: 2005-08-19 11:25:37
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <x...@o...pl> napisal(a):

    > sprzet znajdowal sie w ubezpieczonym mieszkaniu tylko tak jak
    > zaznaczylem miszkanie jest na mojego tescia

    Przeczytaj umowę. Wróżki jesteśmy, czy co...?
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2005-08-19 14:37:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "GK" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    Nie jest istotne czyją własnością był znajdujący się w mieszkaniu
    sprzęt. Ważnym, by mieszkanie w którym się znajdował było
    ubezpieczone, a ubezpieczenie obejmowało takie przedmioty. Co prawda o
    odszkodowanie występować w zasadzie może teść, bowiem on jest osobą
    zawierającą umowę, ale to chyba raczej jest niewielki problem. nie ma
    żadnego przepisu zabraniającego mu pożyczyć od Ciebie taki sprzęt,
    albo wyłączającego co do zasady odpowiedzialność ubezpieczyciela w
    odniesieniu do sprzętu nie stanowiącego własności właściciela lokalu.