  • 141. Data: 2018-12-10 14:03:10
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-10, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Cóż, a jak inaczej zareagować na śmieszne argumenty antyklerykałów,
    > które z jednej strony jakoby "każdy wiedział", "zamiatali pod dywan", a
    > z drugiej strony nawet ofiara nie mówiła, więc siłą rzeczy nie było
    > czego zamiatać. Zatem w przypadku tej ofiary winnym milczenia jest ona sama.

    Ale chwileczkę. Czy to powyżej podkreślone (co było moim argumentem), to wg
    Ciebie 'każdy wiedział"? Skąd ten wniosek? Uważam, że na ten moment należałoby
    ustalić po prostu czy ktoś wiedział (o ile się da) i taką osobę ukarać.
    Niezależnie od tego czy stanu duchownego, czy nie.

    Proszę więc mi nie wmawiać bycia antyklerykałem, czy imputowania że puszczam
    teorię "każdy wiedział".

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 142. Data: 2018-12-10 14:05:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Niezależnie od tego czy stanu duchownego, czy nie.
    >
    > Proszę więc mi nie wmawiać bycia antyklerykałem, czy imputowania że puszczam

    Skoro ofiara nic nie mówiła, to oczywiste, że nikt nie wiedział (nie
    zakładamy obowiązku samodenuncjacji).

    --
    Liwiusz

  • 143. Data: 2018-12-10 14:17:33
    Od: "n" <...@...e>

    Ale co wiedział?
    Od "czucia słabości i otaczania się towarzystwem" do współżycia ("do tyłka się nie
    dobierałem" droga daleka.

    -----

  • 144. Data: 2018-12-10 16:15:37
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-10, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Skoro ofiara nic nie mówiła, to oczywiste, że nikt nie wiedział (nie
    > zakładamy obowiązku samodenuncjacji).

    Oczywiste to są tylko podatki i śmierć. Z reportażu wynika, że różne
    osoby mogły mieć wiedzę, ale nie podejmować żadnych akcji. A skoro tak,
    to należałoby chociaż taką rzecz zbadać. Tylko tyle i aż tyle.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 145. Data: 2018-12-10 16:18:24
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-10, n <...@...e> wrote:

    > Ale co wiedział?
    > Od "czucia słabości i otaczania się towarzystwem" do współżycia ("do tyłka się nie
    dobierałem" droga daleka.

    Tak to sobie tłumacz.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 146. Data: 2018-12-10 16:24:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > osoby mogły mieć wiedzę, ale nie podejmować żadnych akcji. A skoro tak,
    > to należałoby chociaż taką rzecz zbadać. Tylko tyle i aż tyle.

    Gdzie mogę zbadać, jak ty się bawisz pod kołdrą? Bo też mi się wydajesz
    podejrzanym zboczeńcem :)

    --
    Liwiusz

  • 147. Data: 2018-12-10 16:35:21
    Od: "n" <...@...e>

    http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/1,35612,813
    1588,Zmarl_ksiadz_pralat_Henryk_Jankowski.html

  • 148. Data: 2018-12-10 16:41:05
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-10, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Gdzie mogę zbadać, jak ty się bawisz pod kołdrą? Bo też mi się wydajesz
    > podejrzanym zboczeńcem :)

    https://www.znanylekarz.pl/ - poszukaj dobrego psychologa.
    Nie pisałem, że ma to zbadać randomowy troll z netu.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 149. Data: 2018-12-10 16:46:28

    https://dzieje.pl/node/44777

  • 150. Data: 2018-12-10 16:53:32

    Skoro zarobić można dwa razy - raz stówkę na szlugi i harę, a drugi raz pół miliona
    po 20 latach, to czeka nas wysyp wspomnień.
    Jak tej, co to cały wieczór wieszała się w disco Ronaldo na szyi, poszła do jego
    pokoju o 2-giej w nocy i nagle po 12 latach jest pewna, że słyszała nie "zrób mi
    łaskę", lecz laskę.