  • 11. Data: 2005-10-09 14:58:00
    Temat: Re: RUSZAC DUPSKA I GLOSOWAC !!!!
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 09 Oct 2005 14:40:58 +0200,
    Johnson <j...@n...pl> screamed:

    > Myyśle że źle rozszyfrowałeś skrót JKM :)

    Myślę że nie zauważyłeś "(-;" (:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 16:57:42 user up 10759 days, 4:52, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Ever stop to think, and forget to start again?

  • 12. Data: 2005-10-09 15:00:33
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@t...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dib0mb$u8e$1@news.onet.pl...

    > Miło mi, ja również :)

    > Pozdrawiam!
    > Liwiusz

    Jak to, na siebie nie glosowales??????

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2005-10-09 15:51:00
    Od: poreba <d...@p...com>

    JFK <s...@g...com> niebacznie popelnil

    > Obawiam sie ze nie masz racji. Akurat w mediach to ten facet sie
    > cienko prezentuje. Niezle idzie mu pisanie itp. Poglady miewa
    > nieglupie. Ale jak ma cos powiedziec do kamery to prawdziwy
    > dramat. Lubie go ale medialnie gosc jest spalony :(
    Coś Ty!
    JKM to najbardziej medialny facet od czasów BH (EN)
    i LdF (FR z ES).
    BTW też JKM - nie ma szans na władzę.

    A żeby tak zupełnie NTG i OT nie było pytanie z prawa wyborczego:
    czy gdybym odebraną przez siebie kartę przekazał swojemu 10 latkowi,
    "a masz se zagłosuj", a ten na oczach komisji (znaczy: w przytomności
    a nie na gałkach ocznych) kandydata skreślił i wrzucił kartę do urny
    to: czy mój głos byłby ważny, i czy łamałbym prawa?

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2005-10-09 16:28:32
    Od: "Outluk" <t...@j...adres.dla.spamerow>

    JKM dostał mój głos już o 7:10. :)

    Pozdr.

  • 15. Data: 2005-10-09 16:49:16
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Outluk" <t...@j...adres.dla.spamerow> napisał w wiadomości
    > JKM dostał mój głos już o 7:10. :)

    Moj o 10:30 :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2005-10-09 16:52:38
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    SDD <dibhm4$daf$1@news.onet.pl> Sunday 09 of October 2005 18:49

    > Moj o 10:30 :)

    A jakby tak kaczyński wygrał w 1szej turze, to by było trochę łyso że nie
    głosowało się od razu na jednego z 2 którzy wygrają ;)

    --
    Rafał Maj

  • 17. Data: 2005-10-09 17:09:54
    Od: "Outluk" <t...@j...adres.dla.spamerow>

    Użytkownik "Raf256" <s...@r...com.invalid> napisał w wiadomości
    > SDD <dibhm4$daf$1@news.onet.pl> Sunday 09 of October 2005 18:49

    > A jakby tak kaczyński wygrał w 1szej turze, to by było trochę łyso że nie
    > głosowało się od razu na jednego z 2 którzy wygrają ;)

    Łyso to będzie zakłamanym ignorantom jak np. Lepper wejdzie do II tury ;).

    Pozdr.

  • 18. Data: 2005-10-09 17:15:53
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > Ja idę tylko dlatego, żeby 'dać się policzyć' JKM.

    Ja poszedłem, ale nie dałem się policzyć Korwinowi, mimo że go lubię, bo
    sorry, ale szataż (bo jak innaczej to nazwać), że się wycofa z polityki jak
    nie dostanie odpowiedniej liczby glosów uważam za conajmniej śmieszny! Jak
    go polityka męczy to niech zabiera grabki z piaskownicy i się wycofa, a nie
    robi łaskę, że startuje.

    Zresztą uważam, że Korwin robi wszystko, aby w wyborach wypaść jak
    najgorzej! Rok temu była u mnie na uniwerku pogadanka ze studentami na temat
    demokracji itp. i jednym z dyskutantów był Korwin. Wypadł całkiem dobrze,
    miał racjonalne poglądy, poparte racjonalnymi argumentami. Natomiast to co
    On wyprawia w TV to jakaś parodia jego poglądów. Wszedzie teczki, agenci,
    spiski. Oglądając to czułem się jakbym Mietka Maciarewicza ogłądał i
    zastanawiałem się gdzie podział się tamten Korwin?

  • 19. Data: 2005-10-09 17:27:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisal(a):

> [...]
    > go polityka męczy to niech zabiera grabki z piaskownicy i się wycofa, a nie

    Brzydko też się zachował w wypowiedzi TVP1 tuż po ogłoszeniu sondażowych
    wyników wyborów parlamentarnych - w skrócie: "skoro nie chcieliście nas
    wybrać, to ja mam to w dupie, spadajcie".

> [...]
    > spiski. Oglądając to czułem się jakbym Mietka Maciarewicza ogłądał i
    > zastanawiałem się gdzie podział się tamten Korwin?

    Fakt - ostatnio w TV cały czas o tych agentach, aż trochę się czuję
    zażenowany oglądając.

    No ale cóż - nie ma nikogo innego wartego głosu, moim zdaniem. Można nie
    iść, ale to równie bez sensu.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 20. Data: 2005-10-09 17:46:15
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    No to obstawiamy? ;-)))