  • 21. Data: 2005-10-09 17:46:39
    Temat: Re: RUSZAC DUPSKA I GLOSOWAC !!!!
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndkibvr.9oq.pipene-news@beast.tu.kielce.pl..
    .

    > Myślę że nie zauważyłeś "(-;" (:

    Może dlatego, że stanąłeś na głowie?

  • 22. Data: 2005-10-09 20:43:59
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-10-09 14:40 Johnson napisał(a):

    > Myyśle że źle rozszyfrowałeś skrót JKM :)

    Tak mi sie skojarzyło:
    II Wojna Światowa. Z gabinetu Stalina wychodzi zdenerwowany marszałek
    Żukow i mruczy pod nosem "jak ja nienawidzę tego wąsatego sk...". Słowa
    te usłyszał stojący obok żołnierz straży, zatrzymał Żukowa i prowadzi go
    do samego generalissimusa:
    - Towarzyszu Stalin, właśnie przed chwilą usłyszałem, jak towarzysz
    Żukow powiedział, cytuję "jak ja nienawidzę tego wąsatego sk...".
    Stalin spojrzał na Żukowa i pyta:
    - Kogo mieliście na myśli, towarzyszu marszałku?
    - Jak to "kogo"! - mówi Żukow. - Oczywiście, że Hitlera!
    Na to Stalin spojrzał na strażnika:
    - A kogo wy mieliście na myśli, towarzyszu?

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 23. Data: 2005-10-09 21:20:55
    Od: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl>

    SDD napisał(a):
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@t...poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:dib0mb$u8e$1@news.onet.pl...

    > Jak to, na siebie nie glosowales??????

    :-) Ano nie :) Aczkolwiek, jakbym nie głosował na Korwina, to może
    rzeczywiście głosowałbym na Ilasza. Człowiek ma dość liberalne poglądy,
    zwolennik wolnego rynku itp. - a to mi odpowiada. Im mniej państwa w
    gospodarce, tym lepiej. Z tego co wyczytałem w jego książce, nasze
    poglądy zgadzają się w większej ilości kwestii niż w przypadku
    pozostałych kandydatów.

    A Tuska, czy Kaczyńskiego, nawet nie biorę pod uwagę, cokolwiek by
    nie mówili. To są demokraci - mówią to, co wyborca chce usłyszeć, a nie
    to, jakie są ich poglądy. Teraz Kaczyński chce uchodzić za "prawicę",
    zapominając, że w przeszłości tworzył "Porozumienie Centrum", które z
    prawicą niewiele miało wspólnego.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 24. Data: 2005-10-10 20:46:57
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    strzelam ze komisje malo co obchodzi co sie znajdzie na karcie do
    glosowania, wazne zebys ja wrzucil do urny zeby sie wszystko zgadzalo, a
    czy ten dziesieciolatek namaluje sloneczko z chmurka albo skresli
    kandydata to to jest malo wazne, do ciebie nalezy decyzja co bedzie na
    karcie

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844