  • 1. Data: 2005-10-09 11:16:43
    Temat: Zmienione rozporządzenie?
    Od: Panoramx <panoramx@int3ria_zamien_3_na_e.pl>

    Witam,

    mam pytanie.
    Otóż niedawno w jednym ze sklepów widziałem informację, że zostało
    zniesione rozporządzenie, które zezwalało na zwrot nieużywanego towaru w
    ciągu 5 dni od daty zakupu. Czy to prawda?
    Bardzo bym prosił o jakieś namiary (Dziennik Ustaw, albo coś w tym stylu)
    na to rozporządzenie.

    Z góry dziękuję.

    --
    - Czy to napój magiczny?
    - Nie, kalafiorowa.

  • 2. Data: 2005-10-09 20:43:46
    Temat: Re: Zmienione rozporządzenie?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:op.sydll5ovl2ms43@drottnar.drottnar,
    niejaki(a): Panoramx z adresu <panoramx@int3ria_zamien_3_na_e.pl>
    napisał(a):
> [...]
    > towaru w ciągu 5 dni od daty zakupu. Czy to prawda?
    > Bardzo bym prosił o jakieś namiary (Dziennik Ustaw, albo coś w tym

    nie było takiego rozporządzenia nigdy
    nie mogłeś i nie możesz zwrócić towaru - no chyba, że sprzedawca wyaże dobrą
    wolę i na to zezwoli

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 3. Data: 2005-10-09 20:45:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    plusz napisał(a):

    > nie było takiego rozporządzenia nigdy

    Było, ale bardzo dawno, dawno temu.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 4. Data: 2005-10-09 21:01:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 09 Oct 2005 22:45:23 +0200, Johnson napisał(a):

    > Było, ale bardzo dawno, dawno temu.

    Heh, no tak, dla niektórych bodajże 1995 r. to nieomal Mieszko I ;-)

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 5. Data: 2005-10-09 21:28:56
    Od: Panoramx <panoramx@int3ria_zamien_3_na_e.pl>

    Dnia Sun, 09 Oct 2005 23:01:37 +0200, Olgierd
    <n...@n...problem> napisał:

    > Heh, no tak, dla niektórych bodajże 1995 r. to nieomal Mieszko I ;-)

    OK. Czyli coś jednak było. A proszę mi jeszcze powiedzieć, kiedy zostało
    to zniesione?

    --
    - Czy to napój magiczny?
    - Nie, kalafiorowa.

  • 6. Data: 2005-10-10 05:34:34
    Od: Panoramx <panoramx@int3ria_zamien_3_na_e.pl>

    Dnia Mon, 10 Oct 2005 07:35:30 +0200, kam <#k...@w...pl#> napisał:

    > przecież wyżej napisano...
    > w 1995 roku
    >
    > KG
    Wyżej napisano jedynie rok... ale nie wiem, czy jest to rok wejścia
    przepisu, czy skasowania go.

    --
    - Czy to napój magiczny?
    - Nie, kalafiorowa.

  • 7. Data: 2005-10-10 05:35:30
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Panoramx napisał(a):

    > OK. Czyli coś jednak było. A proszę mi jeszcze powiedzieć, kiedy
    > zostało to zniesione?

    przecież wyżej napisano...
    w 1995 roku

    KG