  • 1. Data: 2005-10-09 09:54:48
    Temat: Roszczenia biblioteki
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    Witam

    Mam pytanie, jesli jestem winien pieniadze za zalegly abonament to
    roszczenie to przedawnia sie (po 3 latach czy cos).
    Jak to wyglada w przypadku biblioteki publicznej. Dostalem wczoraj jakies
    wezwanie do zwrotu ksiazek ktore
    pozyczylem jeszcze na studiach (z 5 lat temu). Ksiazki gdzies zaginely i na
    razie ich nie potrafie odzyskac, ale jutro sie wybieram
    do tej biblioteki aby sprawe zalatwic (pewnie jakas kara bedzie). Na
    ponagleniu jest napisane, ze w przypadku nie oddania ksiazek skieruja sprawe
    do radcy prawnego.
    Ciekawi mnie co oni moga mi zrobic ?

    Daniel

  • 2. Data: 2005-10-09 20:44:27
    Temat: Re: Roszczenia biblioteki
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Podpisałeś deklaracje członkowską do biblioteki , to tam jest napisane co ci
    grozi za przetrzymywanie książek.
    Według mnie nadal sąone własnością bibiloteki.
    Najlepiej oddaj, pewnie nic nie zapłacisz.
    A jak zgubileś to ci powiedzą jakie masz odkupić.

  • 3. Data: 2005-10-10 12:49:15
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > na razie ich nie potrafie odzyskac, ale jutro sie wybieram
    > do tej biblioteki aby sprawe zalatwic (pewnie jakas kara bedzie).

    Poszukaj na allegro - pewnie latwo znajdziesz tanio takie same ksiazki, a
    ich odkupienie powinno zalatwic sprawe. Bibliotece zalezy na ksiazkach, a
    nie na zgnojeniu studenta. Co innego, ze zawaliles sprawe i honorowo byloby
    poniesc tego konsekwencje.

    Pozdrawiam,

    Tiger