  • 451. Data: 2020-10-12 09:51:31
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 12 Oct 2020 07:39:38 GMT, Dominik Ałaszewski napisał(a):

    > Czemu insynuujesz, że akurat córka Roberta w wieku
    > 14 lat miałaby być na tyle niedojrzała płciowo?

    Nie schodź na poziom Filipka. Rozróżnij dojrzałość płciową od
    psychicznej i rozmaite uwarunkowania kulturowe. Czy byłbyś zadowolony
    gdyby twoja córka zaczęła w tym wieku miewać stosunki z dorosłymi
    mężczyznami?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 452. Data: 2020-10-12 09:54:07
    Temat: Re: Czy pedofilia jako orientacja seksualna jest zdeterminowana genetycznie?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 09 Oct 2020 12:23:49 GMT, Dominik Ałaszewski napisał(a):

    > KK penalizuje nie "pedofilię" (jak nieudoczone dziennikarzyny
    > nazywają przypadki nadużyć seksualnych wobec dzieci),
    > tylko dopuszczanie się nadużyć seksualnych wobec dzieci właśnie.

    Ejże :) Pościągaj sobie porno dziecięcego na komp. Rychło się doczekasz
    policji i posiedzisz tylko za posiadanie, choćbyś nawet nie tknął
    dziecka.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 453. Data: 2020-10-12 10:07:26
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 12.10.2020 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > psychicznej i rozmaite uwarunkowania kulturowe. Czy byłbyś zadowolony
    > gdyby twoja córka zaczęła w tym wieku miewać stosunki z dorosłymi

    Ja tylko logicznie rozwinąłem Twoją wypowiedź. Pedofilia to pociąg
    seksualny do niedojrzałych płciowo (nie emocjonalnie) osób.
    Więc skoro sugerujesz, że w przypadku hipotetycznej córki Roberta
    nie miałoby to nic wspólnego z pedofilią, to wniosek jest jednoznaczny.

    Nie sugeruję, że "wiek przyzwolenia" jest ustanowiony źle,
    bo nie jestem kompetentny "w temacie". Tak, uważam jest potrzebny.
    Wiadomo, proces dojrzewania (fizycznego, emocjonalnego) to
    proces właśnie, więc arbitralna granica to mocno umowna sprawa,
    tak jak w przypadku pełnoletniości- dzień przed osiemnastymi
    urodzinami osobnik jest niezdolny do kierowania w pełni
    swoim postępowaniem, a dzień po już jest? ;-)

    I nie uważam adpersonamów za trafne argumenty. Uważam, że prawo
    (w tym wiek przyzwolenia) dotyczy wszystkich, w szczególności zarówno
    moich jak i nie moich dzieci.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 454. Data: 2020-10-12 10:12:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 12 Oct 2020 08:07:26 GMT, Dominik Ałaszewski napisał(a):

    > Więc skoro sugerujesz, że w przypadku hipotetycznej córki Roberta
    > nie miałoby to nic wspólnego z pedofilią, to wniosek jest jednoznaczny.

    Że co?!
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 455. Data: 2020-10-12 10:12:40
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

> [...]

    > Ejże :) Pościągaj sobie porno dziecięcego na komp. Rychło się doczekasz
    > policji i posiedzisz tylko za posiadanie, choćbyś nawet nie tknął

    Znajdź mi w KK karę za "pedofilię". Owszem, penalizowane jest posiadanie
    "treści pornograficznych" z udziałem nieletnich (w tym nawet rysunków
    -co juz jest IMO bezsensowną opresyjnością), ale- póki co- karania za
    myślozbrodnię pociągu seksualnego do nieletnich brak.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 456. Data: 2020-10-12 10:15:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 12 Oct 2020 08:12:40 GMT, Dominik Ałaszewski napisał(a):

    > ale- póki co- karania za
    > myślozbrodnię pociągu seksualnego do nieletnich brak.

    Oczywiście. Myślozbrodnie wszelakie nie są karane. Inaczej wszyscy byśmy
    siedzieli w pierdlu :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 457. Data: 2020-10-12 10:15:56
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 12.10.2020 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > Że co?!

    ">> Nadal z pedofilią ma mało wspólnego

    > Dopóki to nie będzie twoja córka :)"

    "Dopóki to nie będzie twoja córka" to nie Twoje słowa?

    Zatem ktoś Ci się włamał do kompa i trolluje na Twoje konto.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 458. Data: 2020-10-12 11:05:15
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    > Że co?!

    Oczywiście sprzeciwiasz się temu, że nie miałoby nic wspólnego
    z pedofilią. Moja pomyłka- przepraszam. Ale to nie zmienia treści
    dalszego wywodu. Robert pisze "nie ma nic wspólnego", Ty piszesz
    "jeśli Twoja córka, to ma". Ergo: sugerujesz niedojrzałość
    fizyczną.

    Jeszcze raz przepraszam za pomyłkę.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 459. Data: 2020-10-12 11:17:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 12 Oct 2020 09:05:15 GMT, Dominik Ałaszewski napisał(a):

> [...]
    > dalszego wywodu. Robert pisze "nie ma nic wspólnego", Ty piszesz
    > "jeśli Twoja córka, to ma". Ergo: sugerujesz niedojrzałość

    Nooo... Już lepiej. Sugeruję natomiast nie całkiem to co co sądzisz.
    Sugeruję że kryterium na pedofilię w przypadku Tomasika jest nader
    płynne i wysoce subiektywne. W przypadku obcych dziewcząt nie widzi
    pedofilii gdy taka ma 15 lat, lecz w przypadku własnej córki 15-latki
    wołałby wielkim głosem - to pedofilia.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 460. Data: 2020-10-12 11:30:28
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

> [...]
    > psychicznej i rozmaite uwarunkowania kulturowe. Czy byłbyś zadowolony
    > gdyby twoja córka zaczęła w tym wieku miewać stosunki z dorosłymi

    NIE. Tyle że na grupie prawo sprowadza się to do kwestii czy należy
    podnieść próg 15 lat z KK-200 ("Pedofilia" karalna) albo zmienić
    konstrukcje KK-200 by było to zależne od różnicy wieku partnerów.

    Limit w Niemczech to jest 14 lat a w Rosji 16.
    <demagogia> Chcesz równać na wschód czy na zachód? </demagogia>
    Przy czy jak rozumiem i w Rosji i Niemczech prawny limit zależy od wieku
    starszego partnera.

    --
    A. Filip