  • Data: 2023-05-18 20:03:35
    Temat: Re: RCB alert
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.05.2023 o 18:48, J.F pisze:

    > :-)

    Nas, tzn. kogo? Kviat p...li jak zwykle odwrotnie, niż ja pisze - dla
    zasady, choćby to było największa bzdurą. Shrek żyje w oparach absurdu i
    tropi jakieś mityczne postaci. Kto jeszcze - poza Tobą - chce wiedzieć,
    na jakiej podstawie Policja się balonem interesuje? Bo coś mi się
    wydaje, że tak trochę na siłę tworzysz problem w miejscu, w którym go po
    prostu nie ma.

    Może te inne osoby, które to interesuje będą w stanie bardziej
    sprecyzować, o co może Ci chodzić. Do czego Ty potrzebujesz tej podstawy
    prawnej. Policja robi masę działań nie związanych w żaden sposób z
    przestępstwami. Od jakiś zadań administracyjnych, poprzez zwykłe
    porządkowe. Jak jest powódź, to sprawdza się wały - czy też zażądasz do
    tego kwalifikacji prawnej przestępstwa?

    Czasem piszesz mądrze, a czasem, jakbyś spadł nagle z chmur i to gołą
    głową na beton. Jakbyś w ogóle nie wiedział, a o czym piszesz.

    --
    (~) Robert Tomasik