  • Data: 2023-05-19 01:30:05
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko trzeba mieć pomysł, co i dlaczego sprawdzać.

    Jeżeli policjant nie ma pomysłu co robić, to może niech się zajmie
    sortowaniem cebuli w fabryce cebuli?
    Czyli pieniądze obywatela na szkolenie policji, to pieniądze wyrzucone w
    błoto?

    > Nigdy tak nie twierdziłem.

    LOL

    > Toteż napisałem już dawno, że właśnie z tego powodu, ze obywatel tego
    > nie przyniesie zawiadomienia od adminów portali są lepsze.

    Bredzisz :)
    To, że nie ma zawiadomienia od adminów, wcale nie oznacza, że obywatel
    nie padł ofiarą oszustwa i że jego zgłoszenie jest gorsze.

    To, że ty je uważasz za mniej wiarygodne, to jest tylko twoja prywatna
    opinia. Twoim zasranym obowiązkiem jest to sprawdzić. Czy ci się to
    podoba, czy nie. To twoja praca i za to ci obywatele płacą pensję.

    > Ja o tym dyskutuję.

    Kłamiesz. Albo nie ogarniasz. I nie wiem co gorsze...

    Dyskusja od samego początku jest o zgłoszeniu podejrzenia oszustwa, a
    nie o zgłoszeniu, że towar przyszedł w innym kolorze, czy rozmiarze.

    > A to, ze Ty usilnie próbujesz dyskutować o wytworze
    > Twojego umysłu, to już Twój problem i nie mieszaj mnie do tego.

    Wymyśliłeś to sobie, bo się zorientowałeś, że znowu bredzisz.
    Nie pierwszy raz zresztą, zamiast się przyznać do błędu jak facet z
    jajami, to brniesz. Jak zwykle.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr