  • Data: 2023-05-19 00:50:59
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.05.2023 o 23:52, Kviat pisze:

    > A czemu przedmiotem twojej troski jest nielegalne przekroczenie
    > granicy? Albo szpiegostwo? Może się dziecku urwał?

    Ale nawet,m jak się urwał, to o ile szpiegował, albo nielegalnie
    przekraczał granicę, to fakt, ze wcześniej dziecku się zerwał nic do
    sprawy nie wnosi.

    > Ty nie zauważasz sarkazmu nawet gdy cię kopie w dupę :)

    Przeważnie brednie piszesz, to trochę trudno mi wyłowić, kiedy trochę
    mniejsze, albo celowo.

    > Kolejne do listy... Ty chyba to lubisz :)
    > Dlatego właśnie jedno nazywamy przemytem, a drugie importem :):)

    Czyli, jak importujemy coś, ale nie płacimy podatku, to nie jest przemyt?

    > Twierdzisz, że jak zapłacę cło i podatki, to wolno mi przemycać
    > np.narkotyki?

    O widzisz! CZasem wolno. Sprowadzamy leki z za granicy.

    > Jak bardzo trzeba być tępym, żeby nie zrozumieć tak oczywistego
    > żartu? Oczywiście, że nie chodziło o przemyt powietrza. W balonie.

    To może pisz, kiedy jak piszesz, to nie chodzi Ci o to, co piszesz,
    tylko że chodzi Ci o coś innego, tylko sobie tak bredzisz.

    > Jeszcze raz powtórzę: cały czas mam podejrzenia (i nadzieję... taki
    > stary, a taki naiwny :)), że nie jesteś tym, za kogo się podajesz.
    > Może zbieżność nazwiska i dlatego postanowiłeś podszyć się pod
    > prawdziwego oficera policji. To jest tak bardzo dziwne, że człowiek z
    > tak niskim poziomem inteligencji pracuje w policji jako oficer i to
    > do tego jako spec od cyberbezpieczeństwa, że normalnemu człowiekowi
    > aż trudno w to uwierzyć.

    Jeśli piszesz o sobie, jako "normalnej osobie", to przyznam, że zaczynam
    w tym dostrzegać sarkazm.

    --
    (~) Robert Tomasik