  • Data: 2023-05-19 00:43:37
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.05.2023 o 23:18, Kviat pisze:

    > I od tego jesteście żeby to sprawdzić. Dlatego dostaliście od obywateli
    > dodatkowe uprawnienia, których obywatel nie ma.

    Tylko trzeba mieć pomysł, co i dlaczego sprawdzać.

    > Czyli nadal się upierasz, że jednego można oszukać bezkarnie?

    Nigdy tak nie twierdziłem.

    > A potem się dziwisz, że wytykam twoje brednie :):)

    Ty po prostu uwypuklasz swoje ubytki umysłowe, a nie moje brednie.
    Najpierw coś sobie tam wymyślasz, a potem ofiarnie z wytworem swojej
    wyobraźni walczysz.

    > I czego nie rozumiesz, że trzeba ruszyć dupę i to sprawdzić?
    > Obywatel ma to wam przynieść na tacy? To po chuj mu taka instytucja jak
    > policja?

    Toteż napisałem już dawno, że właśnie z tego powodu, ze obywatel tego
    nie przyniesie zawiadomienia od adminów portali są lepsze. Toś z tego
    wywiódł, że mają lepszych prawników.

    > Jest dobrą przesłanką. Czego jeszcze brakuje?
    > I czego nie rozumiesz, że trzeba ruszyć dupę i to sprawdzić?
    > Ale rozumiesz, że nie o tym jest dyskusja?

    Ja o tym dyskutuję. A to, ze Ty usilnie próbujesz dyskutować o wytworze
    Twojego umysłu, to już Twój problem i nie mieszaj mnie do tego.

    --
    (~) Robert Tomasik