  • 1. Data: 2010-01-08 12:03:30
    Temat: Pytanie odnośnie faktur abonamentowych
    Od: Krzysiek <d...@p...fm>

    Witajcie, pytanie: spotkałem się z twierdzeniem że faktury abonamentowe
    nie wymagają pieczątki ani podpisu - chodzi o usługi telekomunikacyjne.
    Jakie zapisy prawa tak stanowią?
    pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-01-10 03:28:47
    Temat: Re: Pytanie odnośnie faktur abonamentowych
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysiek wrote:
    > Witajcie, pytanie: spotkałem się z twierdzeniem że faktury abonamentowe
    > nie wymagają pieczątki ani podpisu - chodzi o usługi telekomunikacyjne.
> [...]

    a zdaje sie, ze na fakturze masz napisane

  • 3. Data: 2010-01-10 03:32:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Krzysiek pisze:
    > Witajcie, pytanie: spotkałem się z twierdzeniem że faktury abonamentowe
    > nie wymagają pieczątki ani podpisu - chodzi o usługi telekomunikacyjne.
> [...]

    Rozp. Min. Fin z dnia 27.04.2004, Dz.U. z dnia 1 maja 2004 r. nr 97

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 4. Data: 2010-01-10 07:33:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysiek pisze:
    > Witajcie, pytanie: spotkałem się z twierdzeniem że faktury abonamentowe
    > nie wymagają pieczątki ani podpisu - chodzi o usługi telekomunikacyjne.
> [...]

    Znajdź lepiej przepis nakazujący podpis i pieczątkę na każdej innej
    fakturze.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-01-10 09:46:40
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 10-01-2010 o 04:32:47 Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > Rozp. Min. Fin z dnia 27.04.2004, Dz.U. z dnia 1 maja 2004 r. nr 97

    Raczej Dz.U. z 2008 r. Nr 212 poz. 1337 z późn. zmianami

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2010-01-10 20:57:07
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Krzysiek" <d...@p...fm> wrote in message
    > Witajcie, pytanie: spotkałem się z twierdzeniem że faktury abonamentowe nie
    > wymagają pieczątki ani podpisu - chodzi o usługi telekomunikacyjne.
    > Jakie zapisy prawa tak stanowią?

    a jakie zapisy prawa stanowia ze jakakolwiek faktura wymaga pieczatki?

  • 7. Data: 2010-01-11 07:20:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    tg napisał(a):

    > a jakie zapisy prawa stanowia ze jakakolwiek faktura wymaga pieczatki?

    Lepie: jakie zapisy prawa stanowia, ze do czegokolwiek wymagana jest
    jakakolwiek pieczatka?

    j.

    --
    ps. swoja droga szukam fachmana z uprawnieniami do podlaczenia kuchenki
    gazowej (we Wrocku), info na priva, trzeba wywalic "polska" z adresu ;)

  • 8. Data: 2010-01-11 07:27:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    januszek pisze:

    > Lepie: jakie zapisy prawa stanowia, ze do czegokolwiek wymagana jest
    > jakakolwiek pieczatka?

    Pewnie gdzieś w sposobach oznaczania wyroków i nakazów zapłaty by się
    znalazło :)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-01-11 08:35:05
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 11 Sty, 08:20, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Lepie: jakie zapisy prawa stanowia, ze do czegokolwiek wymagana jest
    > jakakolwiek pieczatka?

    Biblioteka Narodowa wymaga pieczątki przy wydawaniu ISBN. Ale krótka
    awanturka u kierowniczki rozwiązuje problem :)

    Czarek

  • 10. Data: 2010-01-11 18:40:23
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message

    > Lepie: jakie zapisy prawa stanowia, ze do czegokolwiek wymagana jest
    > jakakolwiek pieczatka?

    spokojnie bo chlop szoku dostanie i nieszczescie gotowe
    malymi kroczkami trzeba ;)