eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie do Lecha W.: "Czy ukryta broń przechowywana jest w sejfie spełniającym normę S1 obecnie wymagany w ustawie o broni i amunicji?" ;-) › Re: Pytanie do Lecha W.: "Czy ukryta broń przechowywana jest w sejfie spełniającym normę S1 obecnie wymagany w ustawie o broni i amunicji?" ;-)
  • Data: 2018-07-06 23:35:14
    Temat: Re: Pytanie do Lecha W.: "Czy ukryta broń przechowywana jest w sejfie spełniającym normę S1 obecnie wymagany w ustawie o broni i amunicji?" ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-07-18 o 07:05, J.F. pisze:

    > Na sztabki :-)

    To e jest czyste złoto.

    > Hm, a podobno złoto to miekki metal.
    > Jakis specjalny stop ?

    Nie jestem metalurgiem. Zajrzałem do normy.

    > I ile by to kosztowalo i ważyło.
    > Pozłacany co najwyzej.
    > Podobnie jak zlote zegarki, to pozłacane.
    > Ale dla bogatych sa wyjatki.

    Tu i ówdzie raz na czas pojawiają się informacje o złotej broni. No ale
    pistolet tak pod kilogram waży, anie każdego stać na kilo złota luzem, o
    pistolecie nie wspominając. I oczywiście masz rację, że pewnie jeśli
    już, to w większości są to pozłacane elementy. JA rozważyłem teoretycznie.