eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pytanie do Lecha W.: "Czy ukryta broń przechowywana jest w sejfie spełniającym normę S1 obecnie wymagany w ustawie o broni i amunicji?" ;-)

  • 1. Data: 2018-07-04 09:21:40
    Temat: Pytanie do Lecha W.: "Czy ukryta broń przechowywana jest w sejfie spełniającym normę S1 obecnie wymagany w ustawie o broni i amunicji?" ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.tvp.info/37920905/walesa-sie-tlumaczy-ze
    -skasowanych-wpisow-panie-brudzinski-przeczytaj-pan-
    dokladnie
    > Wałęsa się tłumaczy ze skasowanych wpisów. ,,Panie Brudziński, przeczytaj Pan
    dokładnie"
    > jmk, mnie 03.07.2018, 13:51

    Czy ktoś ma prawo skontrolować przechowywanie "ukrytej" przez
    Lecha W. broni w zgodzie z ustawą? Pod groźbą jakich sankcji? ;-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-07-04 11:36:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 04 Jul 2018 09:21:40 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Czy ktoś ma prawo skontrolować przechowywanie "ukrytej" przez
    > Lecha W. broni w zgodzie z ustawą?

    Ubecka zmiana ma prawo kontrolować wszystko. W razie potrzeby ustawę się
    uchwali.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 3. Data: 2018-07-04 21:10:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-07-18 o 09:21, A. Filip pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktoś ma prawo skontrolować przechowywanie "ukrytej" przez
    > Lecha W. broni w zgodzie z ustawą? Pod groźbą jakich sankcji? ;-)

    Nie che mi się szukać podstawy, tym ne mniej termin dostosowania sposobu
    przechowywania broni do obecnych wymogów upływa w 2019 roku. Fakt
    posiadania stosownych warunków do jej przechowania sprawdza dzielnicowy
    w trakcie pisana opinii przed wydaniem pozwolenia. Natomiast tego, czy
    właściciel broń przechowuje w skrzynce,czy w iny sposób, to nie sposób
    sprawdzić, no bo on ją może nosić. Problem się wygeneruje, jeśli ktoś
    broń taką ukradnie, a nie była ona odpowiednio zabezpieczona.

  • 4. Data: 2018-07-04 21:12:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.07.2018 o 11:36, Olin pisze:

    > Ubecka zmiana ma prawo kontrolować wszystko. W razie potrzeby ustawę się
    > uchwali.

    Nie ma takiej potrzeby - można po prostu zaocznie ułaskawić na
    przyszłość. Zresztą ziobrokratura i tak nie umorzy sprawę.

    Shrek

  • 5. Data: 2018-07-05 09:15:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > sprawdzić, no bo on ją może nosić. Problem się wygeneruje, jeśli ktoś
    > broń taką ukradnie, a nie była ona odpowiednio zabezpieczona.

    Jaki problem, skoro "mógł ją nosić"?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2018-07-05 09:51:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 4 Jul 2018 21:12:50 +0200, Shrek napisał(a):

    > Nie ma takiej potrzeby - można po prostu zaocznie ułaskawić na
    > przyszłość. Zresztą ziobrokratura i tak nie umorzy sprawę.

    Po namyśle muszę przyznać, że się wygłupiłem. Konstytucję i różne tam
    ustawy mają w Gejropie, a w PiSSdustanie i tak o wszystkim decyduje Bwana
    Kubwa Prezes.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 7. Data: 2018-07-05 10:17:42
    Od: r...@k...net

    W dniu czwartek, 5 lipca 2018 09:16:00 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Jaki problem, skoro "mógł ją nosić"?

    Jak rozumiem chodzi o przypadek, kiedy "przestał nosić", "nie zabezpieczył
    odpowiednio" i "ktoś ukradł", to "problem".

    R.

  • 8. Data: 2018-07-05 10:23:29
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    r...@k...net pisze:

    > Jak rozumiem chodzi o przypadek, kiedy "przestał nosić", "nie
    > zabezpieczył odpowiednio" i "ktoś ukradł", to "problem".

    Liwiusz tylko zasugerował że Lecha Wałęsą (też) jest zdolny
    "mijać się z prawdą" w swoim interesie. Nie zrozumiałeś? :-)

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2018-07-05 10:29:42
    Od: r...@k...net

    W dniu czwartek, 5 lipca 2018 10:23:31 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
    > Liwiusz tylko zasugerował że Lecha Wałęsą (też) jest zdolny
    > "mijać się z prawdą" w swoim interesie. Nie zrozumiałeś? :-)

    Nie, nie zrozumiałem. Nasz były prezydent ani mnie ziębi ani grzeje, tym bardziej
    jego niekończące się "wybryki". Szanuję go jako byłego prezydenta (tak samo jak
    każdego innego byłego ale jeszcze żyjącego) ale nie za to jakim był prezydentem ani
    jakim jest byłym prezydentem. A tak na marginesie to coraz częściej się zastanawiam
    po co nam prezydent?

  • 10. Data: 2018-07-05 11:12:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    r...@k...net pisze:

> [...]
    > ale nie za to jakim był prezydentem ani jakim jest byłym
    > prezydentem. A tak na marginesie to coraz częściej się zastanawiam po

    Prezydent jest RP3 potrzebny dla potrzeb protokołu dyplomatycznego by
    się nie odróżniać od "okolicznych praktyk". Jednak to jakie prezydent
    ma mieć uprawnienia to już całkiem inna bajka. Prezydent na jedną
    kadencje Lech Wałęsa miał i sobie zagarnął znacznie więcej uprawnień niż
    obecna konstytucja przewiduje. Prezydent z wyborów powszechnych
    jakieś nie fasadowe uprawnienia jednak powinien mieć.

    Ja się zaczynam przychylać do koncepcji wydłużenia kadencji prezydenta
    (6-7 lat) z zakazem reelekcji (jak w Meksyku).

    BTW Lech Wałęsa od falandyzacji prawa [1] jako "twarz" protestów w
    obronie wysokich standardów przestrzegania dobrych prawnych obyczajów
    przez władze to dla mnie zabójcza ironia, _wręcz farsa_ .

    [1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Falandyzacja

    --
    A. Filip