  • 11. Data: 2006-01-29 18:35:49
    Temat: Re: [Pytanie] Czas pracy w niedziele i wynagrodzenie
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    news:driubn$fa4$1@news.dialog.net.pl...

    > Widocznie nie ma tam takich, którzy się szanują i którzy mają charakter i
    > odwagę osobistą aby egzekwować swoje prawa. Cóż - mają na co zasługują.

    Zeby sie postawic Cosa Nostrze czy Kamorrze tez wystarczy charakter?
    Pruszkow ile lat trzeba bylo rozbijac - a wciaz sa nowe macki.

    To nie teoria spiskowa, czy Boukunizm - to jest Polska wlasnie - bez
    stanowczej interwencji ze strony Panstwa nikt i nic nie jest w stanie zlamac
    takich ukladow. Kto sie sprzeciwi - zostanie zmiazdzony.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2006-01-29 18:40:35
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > SDD napisał(a):

    > Nie wszyscy.

    Ech - no pracodawcy instytucjonalni - samorzadowa budzetowka np. nie sa az
    tacy zli :) .
    Jest przestrzegany kodeks pracy, sa reczniki, trzynastki i paczki - to
    wiadomo.
    Mam na mysli pracodawcow zatrudniajacych "roboli" - z niezbyt wysokim
    wyksztalceniem, bez sily przebicia i wlasnej inicjatywy. Panstwo nie powinno
    pozwalac zerowac na takich ludziach.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2006-01-29 18:52:13
    Od: marider <m...@g...pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):
    > Witam
    >
    > marider napisał(a) :
    >
    > A dzień dobry to pies?

    Przepraszam i dobry wieczor :)

    > Normalnie nóż się otwiera w kieszeni.

    I dlatego tu napisalem bo jak widze taki wyzysk to we mnie tez cos
    gotuje a zasiegnac jezyka nigdy nie zaszkodzi co robic w takiej sytuacji
    bo takie cos to uwazam, ze trzeba tepic z cala stanowczoscia. Dziekuje
    za pomoc. Przekaze znajomemu i moze cos z tym zrobia.

    MB

  • 14. Data: 2006-01-29 18:58:41
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > To prawda, tylko jak to zrobić w skorumpowanym kraju?

    A czy ja mialem cos innego na mysli?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2006-01-29 19:12:31
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > SDD napisał(a):

    > Nie wiem, kula mi się ukurzyła.
    > Nie lubię stosowania "wszyscy", "nikt", "zawsze" i "nigdy", więc
    > reaguję.

    Powiedzmy, ze "wszyscy"="znakomita wiekszosc"

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2006-01-29 19:15:21
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Nie wiem, kula mi się ukurzyła.
    > Nie lubię stosowania "wszyscy", "nikt", "zawsze" i "nigdy", więc
    > reaguję.

    Nieliczni Judymowie czy Siłaczki moze nie pozwalaja zatracic wiary w
    czlowieka - na pewno jednak nie maja wplywu na ocene systemu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2006-01-29 19:30:10
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    SDD napisał(a):

    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:dripqt$fpv$1@inews.gazeta.pl...

    > To w Polsce standard.
    > W malych miastach wszyscy pracodawcy tak wlasnie robia.

    Nie wszyscy.

    Justyna z małego miasta

  • 18. Data: 2006-01-29 19:41:19
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    SDD napisał(a):

    > Mam na mysli pracodawcow zatrudniajacych "roboli" - z niezbyt wysokim
    > wyksztalceniem, bez sily przebicia i wlasnej inicjatywy.

    Tacy tez nie wszyscy tacy są. Nie znikaj ich.

    > Panstwo nie
    > powinno pozwalac zerowac na takich ludziach.

    To prawda, tylko jak to zrobić w skorumpowanym kraju?

    Justyna

  • 19. Data: 2006-01-29 19:59:33
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

  • 20. Data: 2006-01-29 20:21:31
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    marider napisał(a) :

    > za pomoc. Przekaze znajomemu i moze cos z tym zrobia.

    Ogólnie polecam zapoznać się z całym KP. Dla wielu ludzi jest to
    pasjonująca lektura z gatunku s-f:-)
    Przy czytaniu wyrywa im się: niemożliwe! niedowiary! nie
    przypuszczałem! Taaaak?!
    Tu jest chyba najnowsze wydanie:
    http://www.msp.money.pl/akty_prawne/kodeks_pracy/

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.