  • 11. Data: 2004-09-28 23:38:01
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "damparex" <damparex(wyp..._to)@pl.pl>

    > Ok, dzięki w takim razie przekaże zainteresowanemu, żeby czym prędzej
    > wcyfoał się z tego, i odmówił szefowi.
    > Pozdrawiam i dzięki

    hehe - dobre, przekaż też "znajomemu" że trzeba być niezle walnietym zeby w
    ogole cos takiego rozwazac.
    pozdrawiam
    damparex

  • 12. Data: 2004-09-29 01:05:46
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 01:31:02 +0200, Robert Tomasik naskrobał(a):

    > Użytkownik "Jakub Tomczyk" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Szczerze odradzam taką operację. Zastanów się przede wszystkim, z jakiego
    > powodu szef nie weźmie tych telefonów na swój własny dowód, skoro z jakiegoś
    > powodu nie chce lub nie może na firmę.

    istnieje prawdopodobieństwo bliskie pewności że firma jest zadłużona i nie
    dostanie telefonu od operatora.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 13. Data: 2004-09-29 06:29:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > istnieje prawdopodobieństwo bliskie pewności że firma jest zadłużona i nie
    > dostanie telefonu od operatora.

    Gdyby to było normalne zadłużenie, to by operator o tym nie miał szansy
    wiedzieć. To musi być przeterminowane i to mocno, że operator już wie. Po za
    tym, jeśli firma jest zadłużona, to jaką daje gwarancję, że będzie za
    rachunki płacić?

  • 14. Data: 2004-09-29 17:59:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 29 Sep 2004 00:55:16 +0200, "damparex"
    <damparex(wyp..._to)@pl.pl> wrote:

    >nie odpowiedziałem na pytanie - jezeli Ty podpiszesz umowe (no chyba ze w
    >imieniu sp. z o. o., ale wtedy AFAIR nie jest potrzbny Twój dowód)
    Jesli podpisuje w imieniu spzoo to musi:
    a) byc w KRS uprawniony do samodzielnej reprezentacji
    b) miec podpisane upowaznienie przez osobe spelniajaca pkt a)
    w obu wypadkach bedzie poproszony o dowod w celu sprawdzenia czy to on
    jest osoba uprawniona/upowazniona.

    Reasumujac:
    Jezeli pracodawca daje Ci dokumenty przedsiebiorstwa (NIP,REGON,wpis
    do rejestru) oraz pisemne upowaznienie do tego bys Ty reprezentowal
    jego przedsiebiorstwo w celu podpisania umowy z operatorem i
    podpisujesz umowe w imieniu przedsiebiorstwa, jako osoba upowazniona,
    to faktury beda wystawiane na pracodawce oraz nie Ty bedziesz ponosil
    odpowiedzialnosc w razie problemow. Natomiast *miejsce* do ktorego
    beda *przysylane* faktury nie ma zadnego znaczenia.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 15. Data: 2004-09-29 18:02:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 29 Sep 2004 01:15:43 +0200, Sebol
    <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> wrote:

    >Nie jest to możliwe abyś w imieniu spółki z o.o. podpisał umowę nie będąc
    >jej pełnomocnikiem, prokurentem ani członkiem zarządu. Tak wiec nawet nie
    >idz do operatora bo nie ma po co.
    Jest to mozliwe. Operator wymaga pisemnego upowaznienia do podpisania
    umowy podpisanego przez osobe upowazniona do reprezentacji.
    Upowaznienie to *nie musi* byc notarialne.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 16. Data: 2004-09-29 18:05:42
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    WAM wrote:
    > Jest to mozliwe. Operator wymaga pisemnego upowaznienia do podpisania
    > umowy podpisanego przez osobe upowazniona do reprezentacji.
    > Upowaznienie to *nie musi* byc notarialne.

    a pełnomocnictwo to się przypadkiem nie nazywa?

    KG

  • 17. Data: 2004-09-30 19:23:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 29 Sep 2004 20:05:42 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> wrote:

    >a pełnomocnictwo to się przypadkiem nie nazywa?
    Jesli dobrze pamietam to operator wymaga "upowaznienia" i tak to
    nazywa. Ale nie twierdze ze to nie jest pelnomocnictwo :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?