  • 1. Data: 2004-09-28 22:25:57
    Temat: Pytanie
    Od: Jakub Tomczyk <k...@g...pl>

    jestem pracownikiem danej firmy i moj szef poprosil bym wzial na swoj dowód
    telefony komorkowe ale telefony beda na firme. adres korenspondencyjny jest
    na firme wiec wszystkie rachunki beda przychodzily na adres firmy i szef
    zobowiazał sie placic rachunki itd..mowil ze mnie nie beda obchodzily
    rachunki gdyz to jest telefon sluzbowy .....czy w razie nie splacenia
    przez szefa rachunków .......ja bede mial problemy jezeli swiadczylem
    swoim dowodem .........czy wszystko spadnie na szefa firmy ja bede musial
    splacic te dlugi wrazie nie splacenia rachunku przez szefa ? czy jestem w
    tym momencie nietykalny

  • 2. Data: 2004-09-28 22:51:52
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "damparex" <damparex(wyp..._to)@pl.pl>

    > jestem pracownikiem danej firmy i moj szef poprosil bym wzial na swoj
    dowód
    > telefony komorkowe ale telefony beda na firme.

    co to znaczy ?? ty podpiszesz umowę a rachunki będą przychodziły na adres
    firmowy ??
    Skoro telefony będą na firmę to po co Twój dowód ? Jesteś wspólnikiem??

> [...]
    musial
    > splacic te dlugi wrazie nie splacenia rachunku przez szefa ? czy jestem w

    <miś>nie .. to jest prosze ja Ciebie smierdząca sprawa.. </miś>
    zapytaj szefa dlaczego chce kyupowac telefony firmowe na dowod pracownika
    bardzo dziwne.....
    pozdrawiam
    damparex

  • 3. Data: 2004-09-28 22:55:16
    Od: "damparex" <damparex(wyp..._to)@pl.pl>

    [ciach]

    ...ja bede mial problemy jezeli swiadczylem
    > musial

    nie odpowiedziałem na pytanie - jezeli Ty podpiszesz umowe (no chyba ze w
    imieniu sp. z o. o., ale wtedy AFAIR nie jest potrzbny Twój dowód)
    to Ty będziesz abonentem, więc Ciebie będą ścigać za niezapłacone rachunki
    pozdrawiam
    damparex

  • 4. Data: 2004-09-28 22:57:27
    Temat: Odp: Pytanie
    Od: "NEW" <n...@w...pl>

    Użytkownik Jakub Tomczyk <k...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1im970hc9nsek$....@4...net..
    .
> [...]
    musial
    > splacic te dlugi wrazie nie splacenia rachunku przez szefa ? czy jestem w

    Z tego co pisze (wziecie "na dowod") to wyglada na to ze TY jestes strona
    umowy z
    operatorem GSM, a nie firma. Gdyby wiec byly jakies klopoty nie beda sie
    ogladac i wszelkie
    klopoty bedziesz miec Ty, tzn. pozew, proces, egzekucja (masz na pismie ze
    szef kazal wziasc na firme te telefony?) itd. Generalnie Ty masz klopot.

    pozdrawiam
    mdr

  • 5. Data: 2004-09-28 23:02:24
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jakub Tomczyk" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jestem pracownikiem danej firmy i moj szef poprosil bym wzial na swoj
    dowód
    > telefony komorkowe ale telefony beda na firme.
    oj, to firma bardzo duza i wiarygodna, Krzak Sp. z o.o.?
    > adres korenspondencyjny jest
    > na firme wiec wszystkie rachunki beda przychodzily na adres firmy
    jak slusznie zauwazyles adres korespondencyjny, a nie abonenta

    > i szef zobowiazał sie placic rachunki itd.
    jakze to mily gest z jego strony
    > mowil ze mnie nie beda obchodzily
    > rachunki gdyz to jest telefon sluzbowy .....
    a za jakis czas powie MNIE nie obchodza te faktury za telefony

    > czy w razie nie splacenia
    > przez szefa rachunków .......ja bede mial problemy jezeli swiadczylem
    > swoim dowodem .........
    zalozmy ze umowa jest na 2 lata, a Ty (odpukac) za 3 miesiace wylatujesz z
    firmy i co wtedy?

    cala sprawa strasznie smierdzi i niech Ci nawet przez chwile nie zaswita
    mysl, aby tak zrobic.
    tak logicznie, rachunek za telefon jest kosztem dla firmy, wiec jaki maja
    interes w oplacaniu rachunkow telefonicznych, ktorych nie odlicza? chyba ze
    te kwoty zostana Ci potracone z pensji, to wtedy wszystko zrozumiale. no i z
    jakoego powodu nie chce, aby na fakturze w pozycji "abonent" widniala firma?

    > czy jestem w
    > tym momencie nietykalny
    przez kogo?

    --
    dropzone

  • 6. Data: 2004-09-28 23:05:49
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    tak mi wlasnie wpadlo do glowy, ze moze kupisz mi telefon na siebie, a ja
    OBIECUJE regulowac terminowo wszystkie rachunki ;-)

    --
    dropzone

  • 7. Data: 2004-09-28 23:15:43
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 00:25:57 +0200, Jakub Tomczyk naskrobał(a):

> [...]
    > splacic te dlugi wrazie nie splacenia rachunku przez szefa ? czy jestem w

    Nie jest to możliwe abyś w imieniu spółki z o.o. podpisał umowę nie będąc
    jej pełnomocnikiem, prokurentem ani członkiem zarządu. Tak wiec nawet nie
    idz do operatora bo nie ma po co. Natomiast jeżeli ktoś próbuje cię
    nakłonić do zakupu telefonu komórkowego na ciebie a potem użyczenia firmie
    to należy zdecydowanie odmówić. Generalnie śmierdząca sprawa.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 8. Data: 2004-09-28 23:24:35
    Od: Jakub Tomczyk <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 00:25:57 +0200, Jakub Tomczyk napisał(a):

> [...]
    > splacic te dlugi wrazie nie splacenia rachunku przez szefa ? czy jestem w

    Ok, dzięki w takim razie przekaże zainteresowanemu, żeby czym prędzej
    wcyfoał się z tego, i odmówił szefowi.
    Pozdrawiam i dzięki

  • 9. Data: 2004-09-28 23:25:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "NEW" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > klopoty bedziesz miec Ty, tzn. pozew, proces, egzekucja (masz na pismie ze
    > szef kazal wziasc na firme te telefony?) itd. Generalnie Ty masz klopot.

    A jak ma na piśmie, to coś zmienia w sprawie? No po za tym, że ma regres do
    pracodawcy.

  • 10. Data: 2004-09-28 23:31:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Tomczyk" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    Szczerze odradzam taką operację. Zastanów się przede wszystkim, z jakiego
    powodu szef nie weźmie tych telefonów na swój własny dowód, skoro z jakiegoś
    powodu nie chce lub nie może na firmę.

    Po za tym to trochę irracjonalne, bo telefony na firmę zwiększają koszty, a
    tym samym zmniejszają podatek. Więc czemu szef się przed tym broni?

    Faktycznie, to w razie wpadki Ciebie będzie operator ścigał, a nie szefa. Ty
    możesz sobie ewentualnie w regresie ścigać szefa, jak będziesz miał
    jakiekolwiek dowody na to, że on ma te telefony.

    Jeśli już bardzo mu zależy, to niech każdy z pracowników (i Ty) zakupi
    telefon na siebie i dla siebie. Wówczas przynajmniej będziesz miał wpływ na
    koszty i swój telefon i ryzykujesz co najwyżej tym, że szef Ci po miesiącu
    za rozmowy nie wróci.