  • 1. Data: 2004-09-28 15:20:50
    Temat: Pytanie...
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    Witam
    Bylem zatrudniony w pewnej fimnie na etat. Umowa byla na 5 lat. Jednak po 3
    tygodniach rozwiazalem umowe. Umowa zostala rozwiazana za porozumieniem
    stron. Wczoraj przyszlo do mnie swadesctwo pracy z tamtej firmy. I tu moje
    pytanie:
    Czy ta moja praca jest w jakiejkolwiek instytucji zgloszona (urzad pracy)
    czy mam to sam zglosic? Pytam gdyz w drugiej pracy (o ktora sie staram)
    pytali mnie czy juz gdzies pracowalem (chodzi im o jakies znizki zwiazane
    chyba z pierwsza praca albo cos kolo tego).
    Dziekuje z gory za wszystko.

  • 2. Data: 2004-09-29 06:17:32
    Temat: Re: Pytanie...
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tapio" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pytali mnie czy juz gdzies pracowalem (chodzi im o jakies znizki zwiazane
    > chyba z pierwsza praca albo cos kolo tego).

    z tym pytaniem nalezy zwrócic sie do byłego pracodawcy.
    Jednak zgodnie z prawem była firma winna zgłosic pana do ZUS u i od
    wypłaconej kwoty odprowadzic składki ZUS oraz podatek do US. prawdopodobnie
    tak było, wiec bedzie to pana 2 praca.
    Ale kto wie, moze były pracodawca jeszcze tego nie zrobił i nie zgłosił pana
    do ubezpieczeń. Zapytac księgową/kadrową/os.odpowiedzialna za sprawy
    pracownicze tamtej firmy, a wszystko sie wyjasni.

    L.

  • 3. Data: 2004-09-29 17:03:19
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Apeluje o wpisywanie w temacie czegos wiecej niz slowo "pytanie".