  • 11. Data: 2005-10-16 18:23:12
    Temat: Re: Punkty Karne
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    news:diu086$g00$1@news.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "Grupy onet" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > twoim
    > Nie sądzę. Przecież 22 punkty nie wzięły się znikąd ani za jednym razem. A
    > jak już się je nawet uzbierało to się jeździ delikatnie jak po
    > wydmuszkach.
    > Moim zdaniem ten gostek to zwykły debil drogowy, coś jak łysol w BMW z
    > ABSem
    > (ABS - Absolutny Brak Szyi). Dobrze będzie jak go zdejmą chociaż na jakiś
    > czas.

    nie musi byc bmw i brak szyi czy debil, moze byc samochod typu
    http://www.volkswagen.pl/frame.php?view=9
    gdzie poprostu predkosci nie czuc.

    Zdziwilbym sie gdyby jakikolwiek facet majacy samochod tej
    klasy nie chcial wyprobowac jego sil, moze akurat mial pecha i w takim
    moemncie go przylapano niekoniecznie na jakiejs zaludnionej drodze,
    a ze fura fajna, pozlo wicej punktow i wieksyz mandat bo komus dupsko
    scisnelo.

    Moim zdaniem jedyna walka z czyms takim to elektorniczne blokowanie
    predkosci
    (Phoeton ma 320 na liczniku, przy ruszaniu uczucie jak przy starcie
    samolotem ).

    P.

  • 12. Data: 2005-10-16 19:04:37
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "black bird" <x...@y...zz> napisał:
    > bardzo prosze o porade.
    Czytaj tu : http://artgola.webpark.pl/punkty.htm

    Artur Golański

  • 13. Data: 2005-10-16 19:04:37
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "krzymek" <k...@t...pl> napisał:

    > kożyścia dla ciebie i innych uzytkowników dróg.
    Wydaje mi się, że autor prosił o poradę, a NIE o osądzenie !
    Czy i jaką 'korzyścią" jest, to rzecz względna ;-/

    Artur Golański

  • 14. Data: 2005-10-16 19:19:52
    Od: "black bird" <x...@y...zz>

    > Czytaj tu : http://artgola.webpark.pl/punkty.htm

    Bardzo dziekuje za link, rozumiem ze mam pkt tymczasowe i szkolenie nie
    spowoduje pomniejszenia stanu "dorobku". Ale w styczniu przedawnia mi sie 6
    pkt, nie jestem pewien dokladnie kiedy ale bardzo mozliwe ze w marcu
    przedawni mi sie kolejne 8. Co wobec tego jesli wyrok zapadnie np. w
    kwietniu oraz czy istnieje mozliwosc aby w ramach prawa opoznic proces, z
    gory podkresle ze koszty nie graja wiekszej roli. W takim ukladzie jednak
    nie wiem czy nie najrozsadniej bedzie poprostu poczekac na urzedowy bieg
    sprawy. Ale co najwazniejsze, czy do czasu zdania egzaminu weryfikujacego
    umiejetnosci bede mogl jezdzic?

  • 15. Data: 2005-10-16 19:52:32
    Od: "M L" <k...@o...pl>

    > Moim zdaniem jedyna walka z czyms takim to elektorniczne blokowanie
    > predkosci
    > (Phoeton ma 320 na liczniku, przy ruszaniu uczucie jak przy starcie
    > samolotem ).

    Ja mam zablokowane i nie mogę przekroczyć 225 km/h chociaż
    mógłbym pewnie jeździć szybciej. Silnik smok.
    Nie to abym narzekał że mam zablokowane elektronicznie,
    może i lepiej, ale i tak złapał mnie automatyczny foto-radar.
    Właśnie pojutrze żona idzie zeznawać na policję, bo to jej samochód.
    Delikatnie sugerowałem aby wzięła to na siebie, o ile nie widać na
    zdjęciu mojej ewidentnej łysiny.
    Przed wyjazdem na trasę syn ostrzegał mnie o tych radarach, ale zamyśliłem
    się
    i zamiast 70 miałem pewnie 120 na dwu-pasmówce.
    Żaden teren zabudowany. Skrzyżowanie drogi (prawie autostrady) z drogą
    gminną.
    Jestem też do kasacji.
    T.J.

  • 16. Data: 2005-10-16 21:09:23
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzymek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > To z tego, że jest niebezpieczny dla otoczenia jak siada za kółkiem.
    > Ile razy dostał mandat ? 5-6 razy i to go nic nie nauczyło !
    > --
    A co to jakis wyznacznik jest?
    Dostalem w zyciu jakies 20 mandatow 90% za predkosc i co
    to znaczy ze jezdze gorzej od Ciebie?
    Ze stanowie wieksze zagrożenie od kogos kto dostał 1 mandat?
    Pierdo... takie i tyle.

  • 17. Data: 2005-10-16 22:39:31
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 16 Oct 2005 21:19:52 +0200,
    black bird <x...@y...zz> screamed:

    > Bardzo dziekuje za link, rozumiem ze mam pkt tymczasowe i szkolenie nie
    > spowoduje pomniejszenia stanu "dorobku". Ale w styczniu przedawnia mi sie 6
    > pkt,

    Co nie zmieni faktu posiadania przez Ciebie po wyroku ponad 24 punktów
    na koncie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 00:38:33 user up 10767 days, 12:33, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    In outer space, nobody can hear you fart.

  • 18. Data: 2005-10-17 00:01:57
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > mojego konta 6 pkt karnych? W takim razie co bedzie w przypadku jesli sad
    > grodzki orzeknie przyznanie 13 pkt karnych a ja zdolam w tym czasie
    > obnizyc
    Wlasnie tutaj jest Twoja szansa - sady grodzkie czasem nie daja punktow
    wcale.
    Ja tak raz mialem - sad zasadzil zaocznie (zrezygnowalemz udzialu w
    rozprawie)
    700zl kary i nie przyznal zadnych punktow. (Co i tak nie zmienilo faktu, ze
    jakis
    czas pozniej przekroczylem limit i musialem zdawac).
    Pozdr.
    PiotrG

  • 19. Data: 2005-10-17 04:21:31
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    PiotrG napisał(a):
    > Wlasnie tutaj jest Twoja szansa - sady grodzkie czasem nie daja punktow
    > wcale.

    sądy nigdy ich nie dają, a punkty są przyznawane potem, na podstawie wyroku

    KG

  • 20. Data: 2005-10-17 04:48:54
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "black bird" <x...@y...zz> napisał w wiadomości

    > 1. Skoro nie przyjalem mandatu to czy pkt zostana doliczone dopiero
    > po orzeczeniu przez sad grodzki kary, czy juz jest cos odnotowane?

    Dopiero po orzeczeniu.

    > 2. Czy sprawa w sadzie grodzkim zakonczy sie przed styczniem 2006? A
    > jesli nie, to czy moge zrobic w przeciagu dwoch miesiecy dwa kursy
    > (w tym roku jeszcze nie robilem zadnego)?

    Masz praktyczne 100% pewnosci, ze sie nie zakonczy. A jak sie nie
    stawisz na ewentualna pierwsza rozprawe, ktora by sie miala odbyc
    przed owym styczniem, to nawet teoretyczne 100%. :-)

    marekz