  • 41. Data: 2004-02-04 22:51:44
    Temat: Re: Pulapki w samochodzie - konsekwencje?
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > W takim razie, jesli ktos by wszedl przez wysoki plot na pole minowe,
    > pomimo tego ze zobaczyl tabliczke "zakaz wstepu, pole minowe" i
    > stracilby noge na skutek wybuchu, to kto bylby za to odpowiedzialny ?
    > Ten, kto to pole minowe zasadzil i ostrzegl wystawiajac tabliczke, oraz
    > zagradzajac wysokim plotem ?

    Pytanie podstawowe : Czy widzisz roznice miedzy polem minowym ,a samochodem
    w ktorym zamontowano "zabawki" ucinajace konczyny czy robiace inne dziwne
    rzeczy ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 42. Data: 2004-02-04 22:58:17
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > Dlatego tez, zlodziej odpowie za kradziez , a wlasciciel auta za
    > "uszkodzenie zlodzieja" swoimi pulapkami.
    Taaaak? To mam zdemontować zamek w drzwiach aby włamywacz sobie ręki nie
    uszkodził?
    Coś nie bardzo Ci po drodze z logiką.

    > Ale zasada przetrwala po dzis dzien...
    Czas to przerwać w imię rozsądku, rozumu i mądrze rozumianej
    sprawiedliwości - czyz nie?

    --
    Pozdrowienia
    Jotte

  • 43. Data: 2004-02-04 22:59:41
    Od: "Blazej Czeladzki \(ByCZy\)" <b...@c...wsb-nlu.edu.pl>

    "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl> wrote in message

    > Proponuje EOT bo sie to robi zbyt abstrakcyjne.
    Teraz sie robi ciekawie

    > mu
    >
    > Jesli radio obcielo mu ten palec poza samochodem to moze to udowodnic.

    > Dowody : np. brak konczyny,
    to nie dowod ze zrobilo to akurat _moje_ radio

    >ucieta konczyna lezaca w samochodzie,
    to sie (teoretycznie) stalo po odejsciu na 3 metry od samochodu

    >"to cos" co odcielo konczyne zamontowane w samochodzie,
    ale jak udowodnic ze to zostalo zabrane z _mojego_ samochodu???
    Moze moj tam stal i zostal obrobiony przez kogos innego?

    > zeznania swiadkow widzacych odcinanie konczyny itp.
    Czyli koledzy zlodzieje zlodzieja?

    Tan sposob dowodzenia mojej winy jest taki sam jak moje dowodzenie tego, ze
    to zlodziej z tym radiem podszedl do mojego samochody, zasumulowal kradziez
    z mojego auta, po to zeby wymusic ode mnie odszkodowanie.
    A moze myle sie w logice rozumowania?

    --
    _____________
    Pozdrawiam:

  • 44. Data: 2004-02-04 23:00:27
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "gosia" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Możesz przypiąć karteczkę : "Włamujesz się na własną odpowiedzialność "
    > :)))))
    > A tak poważnie, moi zdaniem ze swoim własnym autem możesz zrobić co
    zechcesz
    > pod warunkiem, że nie zagraża to porządkowi publicznemu, bezpieczeństwu w
    > ruchu lądowym itp itd....

    Oj mozesz sie mylic - w USA skazali goscia za to, ze trzymal w lodowce
    przeterminowany jogurt, ktorym to poczestowal sie wlamywacz i dostal
    laksacji....
    ;-)

    p.
    W,

  • 45. Data: 2004-02-04 23:03:47
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    > Czy mogę prosić o _logiczne_ (czyli nie głupawo-prawne) wyjaśnienie -
    > dlaczego właścieciel pojazdu ma odpowiadać za to, że ktoś (popełniając
    czyn
    > zabroniony)
    <ciach>

    Dlaczego od razu zabroniony?? A moze dokonuje zaboru mienia nie w celu
    przywlaszczenia, lecz w celu zawiezienia nieprzytomnej ofiary pobicia do
    szpitala - czyli w celu odwrocenia niebezpieczenstwa ...

    p.
    W,

  • 46. Data: 2004-02-04 23:04:42
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > Taaaak? To mam zdemontować zamek w drzwiach aby włamywacz sobie ręki nie
    > uszkodził?

    Podstawowe pytanie : Czy widzisz roznice miedzy zamkiem, a zamontowaniem w
    drzwiach pulapki odcinajacej konczyny ?

    Zamek sam w sobie nie zrobi nikomu krzywdy.

    Rzymianie.
    > Czas to przerwać w imię rozsądku, rozumu i mądrze rozumianej
    > sprawiedliwości - czyz nie?

    Ja mysle ze nalezy przy tej zasadzie trwac.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 47. Data: 2004-02-04 23:09:36
    Od: "Blazej Czeladzki \(ByCZy\)" <b...@c...wsb-nlu.edu.pl>

    "wirtualna" <w...@w...pl.com> wrote in message

> [...]
    > przywlaszczenia, lecz w celu zawiezienia nieprzytomnej ofiary pobicia do
    > szpitala - czyli w celu odwrocenia niebezpieczenstwa ...

    Radiem samochodowym ja zawiezie???????

    --
    _____________
    Pozdrawiam:

  • 48. Data: 2004-02-04 23:11:45
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > Podstawowe pytanie : Czy widzisz roznice miedzy zamkiem, a zamontowaniem w
    > drzwiach pulapki odcinajacej konczyny ?
    > Zamek sam w sobie nie zrobi nikomu krzywdy.
    Pewnie, a ty widzisz różnicę między wanną a prysznicem? Bo pod prysznicem
    trudno się utopić - nie?
    Daj spokój, przecież dywagacja na tej linii jest bez sensu.

    > Rzymianie.
    > Ja mysle ze nalezy przy tej zasadzie trwac.
    To trwaj na zdrowie. Skończysz jak oni, bo świat nie podporządkowuje się
    tworzonym schematom i regułom - on sam je tworzy.

    --
    Pozdrowienia
    Jotte

  • 49. Data: 2004-02-04 23:15:42
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

> [...]
    kradziez
    > z mojego auta, po to zeby wymusic ode mnie odszkodowanie.

    Polecam przeczytanie calego watku od poczatku.

    Wnioski z calosci:
    1) zlodziej odpowie za kradziez
    2) za uszkodzenie zlodzieje odpowie ten kto do tego doprowadzil ( wlasciciel
    samochodu instalujacy pulapki)

    pozdrawiam
    --
    Mithos