  • 1. Data: 2004-02-04 15:58:42
    Temat: Nielegalne CD
    Od: "[RED-689]" <r...@g...pl>

    Mysle ze bylo juz tutaj i to nie raz. Ale moze ktos mi lekko nakresli
    temat.Czy samo posiadanie (nie rozprowadzanie) jest karalne i czy w
    przypadku nakazu moze grozic pozbawieniem sprzetu?

    Pozdrawiam i licze na odpowiedz

  • 2. Data: 2004-02-04 16:17:11
    Temat: Re: Nielegalne CD
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    z calym szacunkiem ale uwazam ,ze Twoim obowiazkiem jest przejrzec
    archiwum... temat byl walkowany dziesiatki jak nie setki razy

    pozdr
    Lukasz

  • 3. Data: 2004-02-04 19:37:18
    Od: "Karo_l" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    > z calym szacunkiem ale uwazam ,ze Twoim obowiazkiem jest przejrzec
    > archiwum... temat byl walkowany dziesiatki jak nie setki razy

    Całkiem niedawno było o tym na grupie edonkey2000 lub emule i tam także
    można o tym poczytać wraz z dołączoną wykładnią profesora UW. Nie ma się
    czego obawiać, jeśli się wyłącznie "posiada".

  • 4. Data: 2004-02-04 21:15:01
    Od: "[RED-689]" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karo_l" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Całkiem niedawno było o tym na grupie edonkey2000 lub emule i tam także
    > można o tym poczytać wraz z dołączoną wykładnią profesora UW. Nie ma się
    > czego obawiać, jeśli się wyłącznie "posiada".

    Czytalem niedawno cos podobnego i podobno ustawa ta nie jest na czasie
    (sporo nowych poprawek). Wiec juz sam nie wiem w co mam wierzyc.