  • 81. Data: 2004-04-01 12:52:00
    Temat: Re: Pulapki w samochodzie - konsekwencje?
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:c4gt95$hqo$1@opal.futuro.pl...

    > Użytkownik "Rafał Michalski" <s...@w...krakow.pl> napisał w wiadomości

    > nie zartuj ;)
    > prawo z logika nie ma nic wspolnego, a juz najmniej z ogolnie rozumianym
    > poczuciem sprawiedliwosci,

    Zasadniczo jest takie nie nazwane prawo przyrody, które mówi, że w państwie
    działają dobrze tylko te dziedziny działalności ludzkiej, które nie maja
    swojego ministerstwa.
    Na przykład problemy z zaopatrzeniem znikły po likwidacji ministerstwa
    handlu wewnętrznego i usług.
    Mamy niestety jeszcze ministerstwo zdrowia, oświaty, sprawiedliwości.

    andrzej

  • 82. Data: 2004-04-03 12:25:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Apr 2004, Rafał Michalski wrote:

    >+ Czytam sobie tę dyskusję i właos mi się jeży.

    Poczytaj grupę .podatki - widać jeszcze nie wiesz o istnieniu
    pojęcia "logika podatkowa" :]

    pozdrowienia, Gotfryd