  • 21. Data: 2005-10-28 14:18:57
    Temat: Re: Psy.
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > PS; - Tomasz - odpisałem na Twój post ponieważ tiger-a mam filtrowanego i
    > nie widzę jego postów - ale ten fragment jego posta który zacytowałeś -
    > rozśmieszył mnie do tego stopnia że musiałem odpisać.

    A nawet nie zostalem powiadomiony... i dlaczego? Hmph... Wydaje mi sie, ze
    nie trolluje, staram sie w miare nieintruzywnie nawiazywac polemike i/lub
    rozmowe w przypadkach, ktore dotycza mnie i mojego bezposredniego otoczenia
    znajomych, nastepnie dosc duzo pomagajac tymze znajomym, co juz w wielu
    sprawach przynioslo wymierne efekty.

    Smiechy chichami... ale sprawa brudzacych zwierzat jest tematem dobrym do
    omowienia przed wiosennymi roztopami. Nie wszyscy potrafia forsowac
    dobrosasiedzkie obyczaje na osiedlu... niektorym przydalaby sie podstawa
    prawna. A skoro wlasciciel odpowiada za psa, to czy zasmiecanie nie ma tu
    zastosowania? Czy psi odchod nie jest substancja szkodliwa? Czy nie jest to
    ten sam zarzut, co przy wylewaniu szamba na trawnik? ;-) Smichy chichami...
    ale gdzieniegdzie psow jest tyle, ze maly fragment trawniczka - jedyny w
    okolicy - przypomina kloake - i takowoz pachnie. Ostatnia akcja postawienia
    w W-wie koszy z obrazkiem psa - najwyrazniej nie zadzialala ;-) O tym
    wlasnie miejscu mowie... jest zafajdany (jak byl - tak jest) trawnik, a 3
    metry dalej kosz z wizerunkiem owczarka niemieckiego.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 22. Data: 2005-10-28 14:25:54
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    FlashT napisał(a):
    > Chodzi o Warszawe

    Uchwała Nr XXXIII/756/2004 Rady miasta stołecznego Warszawy z dnia 8
    lipca 2004 roku
    http://um.warszawa.pl/samorzad/rada/uchwaly_rady/htm
    l/756_2004.htm

    § 23
    1. Na tereny przeznaczone do wspólnego lub publicznego użytku psy
    mogą być wyprowadzane tylko na smyczy, a agresywne nadto w kagańcach.
    2. Zwolnienie psa ze smyczy dozwolone jest tylko w miejscach mało
    uczęszczanych i pod warunkiem, że pies ma kaganiec, a właściciel
    (opiekun) ma możliwość sprawowania bezpośredniej kontroli nad jego
    zachowaniem.
    3. Psów i innych zwierząt domowych nie wprowadza się:
    1) do placówek handlowych, gastronomicznych i innych obiektów
    wspólnego lub publicznego użytku, jeżeli wynika to z wyraźnego oznakowania,
    2) na tereny placów gier i zabaw dla dzieci.
    4. Przepisu ust. 3 nie stosuje się do psów-przewodników osób
    niewidomych.

    § 24
    Osoby utrzymujące psy i inne zwierzęta domowe mają obowiązek nie
    dopuszczać do zakłócania spokoju innym użytkownikom nieruchomości.

    § 26
    Utrzymujący psy, koty i inne zwierzęta domowe zobowiązani są do
    posiadania dowodu szczepień ochronnych wymaganych bądź zarządzanych
    przez odpowiednie służby weterynaryjne.

    § 27
    Do obowiązków utrzymujących zwierzęta domowe należy sprzątanie i
    usuwanie odchodów pozostawionych przez te zwierzęta:
    1) na klatkach schodowych, w windach i innych pomieszczeniach
    wspólnego użytku w obrębie budynku, a także w miejscach publicznych.
    2) na chodnikach, alejkach spacerowych i innych miejscach
    przeznaczonych do wspólnego użytku, a także w miejscach publicznych
    o ile w tych miejscach bądź w ich najbliższym otoczeniu ustawione są
    pojemniki na odchody zwierzęce.

    KG

  • 23. Data: 2005-10-28 15:11:25
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    KAZIMIERZ KOTOWICZ napisał(a):

    > WITAM
    > Rzeczywiście dyskusja na tak oczywisty i prosty temat zeszła na psy./dot.to
    > wszystkich dyskutantów z wyjątkiem jednego ps.KAM
    > Niejako dod. dodaje do tego co podał Kam iż obowiązuje tu art.,77 KW , oraz
    > art. 54 tegoż kodeksu.,oraz ustawy porządkowe wydane przez Gminę bez względu
    > w jakim mieście , gdyż Warszawa nie korzysta ze spec. przywilejów

    Kaganiec i smycz owszem, mają wydźwięk ogólnokrajowy jeżeli chodzi np. o
    przewóz zwierzęcia miejskimi środkami transportu, lub też o zwierzęta z
    rasy agresywnych, ale już założenie takowego kagańca np. jamnikowi
    wyprowadzanego na spacer na smyczy, mogłoby być cokolwiek zabawne.
    Natomiast kwestię sprzątania po piesku regulują zarządzenia miejskie.

    --
    Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety,
    która nigdy się nie sprzykrzy. Oscar Wilde

  • 24. Data: 2005-10-28 15:15:07
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > Bo to byl kon sluzbowy, a nie jakies barachło :)

    Ciekawe swoją drogą, gdzie srają służbowe psy i czy panowie władza noszą
    przy sobie odpowiednie woreczki? :-D

  • 25. Data: 2005-10-28 16:25:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "sade" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Gościu
    > pies pewnie dla ciebie to tez człowiek
    > wiec, zastanów się, może:
    >
    > ja też tobie mogę:
    > - gryźdź twoje dzieci
    > - srać ci przed domem, furtką, śrać na trawnik gdzie bawią się dzieci,
    > olewać
    > ci koła od samochodu
    > - szczekać ci cały dzień pod oknem
    > - kopulować ci przed twoim oknem gdy jesz śniadanie

    Nie oceniaj psow na podstawie swojego zachowania siebie.

    P.

  • 26. Data: 2005-10-28 16:34:36
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ideogram" <i...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:djtf2q$3kc$10@inews.gazeta.pl...

    > ale już założenie takowego kagańca np. jamnikowi
    > wyprowadzanego na spacer na smyczy, mogłoby być cokolwiek zabawne.

    Czy równie zabawne jak np. nogawka potargana przez tegoż jamnika?

  • 27. Data: 2005-10-28 16:41:15
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    Alek napisał(a):

    > Czy równie zabawne jak np. nogawka potargana przez tegoż jamnika?

    Łan moment, plis, jeżeli właścieciel wie, że jego zwierzaczek, mimo
    mikrego wzrostu, wykazuje nadmierną agresywność, to chyba naturalne
    jest, że chroni ludzi przed nim. "Jajniki" są z założenia stworzeniami
    myśliwskimi, może pomyliły Cię ze szczurem, na ten przykład?

  • 28. Data: 2005-10-28 17:12:39
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ideogram" <i...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:djtkb7$7p2$8@inews.gazeta.pl...

    > Łan moment, plis, jeżeli właścieciel wie, że jego zwierzaczek, mimo
    > mikrego wzrostu, wykazuje nadmierną agresywność, to chyba naturalne
    > jest, że chroni ludzi przed nim.

    Co ty wiesz o właścicielach psów!?!?
    Moje doświadczenie mówi coś wręcz przeciwnego.
    A przepisy, w tym te o kagańcach, są po to aby bezpieczeństwo postronnych
    osób nie było zalezne od IQ i kultury właściciela psa.

    > "Jajniki" są z założenia stworzeniami
    > myśliwskimi, może pomyliły Cię ze szczurem, na ten przykład?

    Bez trudu odróżniam jamnika od szczura, szczur jest dużo ładniejszy.

  • 29. Data: 2005-10-28 17:39:27
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Tiger"

    > metry dalej kosz z wizerunkiem owczarka niemieckiego.

    to idac twoim tokiem rozumowania i skojarzen - jesli byl wizerunek owczarka
    niemieckiego to jak sobie wyobrazasz tam wrzucac odchody innej rasy?

    pytam bo nie wiem

    --
    ania ----------------------------
    www.aem.pl GG: 1145538

  • 30. Data: 2005-10-28 18:30:55
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "ideogram" <i...@h...pl> napisał w
    > wiadomości news:djtkb7$7p2$8@inews.gazeta.pl...

    > Co ty wiesz o właścicielach psów!?!?

    A tekst Lindy to już ograny jest, nie stać Cię na własny?

    > Moje doświadczenie mówi coś wręcz przeciwnego.

    Moje doświadczenie mówi mi, że są ludzie, których moja łagodna z natury
    psina nie trawi.

    > A przepisy, w tym te o kagańcach, są po to aby bezpieczeństwo postronnych
    > osób nie było zalezne od IQ i kultury właściciela psa.

    A pasy są malowane po to, by po nich przechodzić...
    A za komunikację miejską to się płaci...
    No i chodzi się po trawnikach... Należy udzielić pierwszej pomocy
    potrzebującemu...Wymieniać dalej? Trzymasz się wszystkich przepisów?

    > Bez trudu odróżniam jamnika od szczura, szczur jest dużo ładniejszy.

    O tak, wierzę Ci...