    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Psy.
    Date: Fri, 28 Oct 2005 16:18:57 +0200

    > PS; - Tomasz - odpisałem na Twój post ponieważ tiger-a mam filtrowanego i
    > nie widzę jego postów - ale ten fragment jego posta który zacytowałeś -
    > rozśmieszył mnie do tego stopnia że musiałem odpisać.

    A nawet nie zostalem powiadomiony... i dlaczego? Hmph... Wydaje mi sie, ze
    nie trolluje, staram sie w miare nieintruzywnie nawiazywac polemike i/lub
    rozmowe w przypadkach, ktore dotycza mnie i mojego bezposredniego otoczenia
    znajomych, nastepnie dosc duzo pomagajac tymze znajomym, co juz w wielu
    sprawach przynioslo wymierne efekty.

    Smiechy chichami... ale sprawa brudzacych zwierzat jest tematem dobrym do
    omowienia przed wiosennymi roztopami. Nie wszyscy potrafia forsowac
    dobrosasiedzkie obyczaje na osiedlu... niektorym przydalaby sie podstawa
    prawna. A skoro wlasciciel odpowiada za psa, to czy zasmiecanie nie ma tu
    zastosowania? Czy psi odchod nie jest substancja szkodliwa? Czy nie jest to
    ten sam zarzut, co przy wylewaniu szamba na trawnik? ;-) Smichy chichami...
    ale gdzieniegdzie psow jest tyle, ze maly fragment trawniczka - jedyny w
    okolicy - przypomina kloake - i takowoz pachnie. Ostatnia akcja postawienia
    w W-wie koszy z obrazkiem psa - najwyrazniej nie zadzialala ;-) O tym
    wlasnie miejscu mowie... jest zafajdany (jak byl - tak jest) trawnik, a 3
    metry dalej kosz z wizerunkiem owczarka niemieckiego.

    Pozdrawiam,

    Tiger