  • 11. Data: 2005-10-28 08:11:37
    Temat: Re: Psy.
    Od: "jarosław sadej" <s...@g...pl>

    ktoś tu mówi o inteligencji?

    przedmówca ładnie napisał: masz moralny a nie prawny obowiązek

    btw

    czy Kaczorek w Wwie nie zrobił porządku
    myślałem że tam tylko prawo i sprawiedliwość i bez kup

    możesz wyskoczyć do Londynu na spacerek
    dostaniesz tylko 1000 funciaków rachunku

  • 12. Data: 2005-10-28 08:15:34
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > możesz wyskoczyć do Londynu na spacerek
    > dostaniesz tylko 1000 funciaków rachunku

    Najdrozsza kupka na swiecie :-) Niestety, u nas by to nie przeszlo. Moher by
    sie wzburzyl ;-) Ale dlaczego np. nie kary w postaci sprzatania trawnikow
    pod nadzorem (prace spoleczne) ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 13. Data: 2005-10-28 08:18:08
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Ja sie tak podlacze do pytania bo mam pewna watpliwosc.
    > Swego czasu (nie wiem czy nadal) byla u mnie w miescie konny oddzial
    > strazy miejskiej.
    > No i kon jaki jest kazdy widzi i co mu spod ogona wypada tez kazdy widzi
    > :)
    > I tu pytanie - czy SM ma obowiazek posprzatania po swoim koniu?

    No usmialem sie :-) Mysle, ze obowiazek do sprzatania po SM nalezy do sluzb
    oczyszczania miasta, jako ze brudzacym nie jest de facto straznik miejski,
    czy jego kon, tylko... miasto ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 14. Data: 2005-10-28 08:23:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Tiger napisał(a):

    > No usmialem sie :-) Mysle, ze obowiazek do sprzatania po SM nalezy do sluzb
    > oczyszczania miasta, jako ze brudzacym nie jest de facto straznik miejski,
    > czy jego kon, tylko... miasto ;-)

    No bo mogloby dojsc do dziwnej sytuacji kiedy to straznik na koniu
    wypisuje mandat jakiejs babci, ktorej jamniczek narobil na trawnik.
    No i podczas gdy od pisze mandat, to kon grzmotnie placka wiekszego niz
    jamniczek, ale za to juz odpowiada "miasto" :)

  • 15. Data: 2005-10-28 08:34:24
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > No i podczas gdy od pisze mandat, to kon grzmotnie placka wiekszego niz
    > jamniczek, ale za to juz odpowiada "miasto" :)

    Kuriozum piekne :-) W sumie nie widze przeszkod, zeby straznik nosil przy
    siodle taka samozamykajaca sie szufelke na kijku z miotelka na takowym.
    Kosze na smieci stoja na kazdym rogu... Aha, jest jeszcze jedna sprawa.
    Konska kupa pachnie w porownaniu do psiej / kociej :-) No i nie truje
    trawnika, tylko go nawozi - i to jak! ;-)

    Dlatego na zdrowy rozsadek - straznik miejski moglby po zrobieniu kupy przez
    konika - zbierac ja z ulicy i rozrzucac na okolicznym trawniku, podczas tej
    czynnosci wypatrujac uwaznie, czy jakas babcia z pieskiem nie uprawia
    partyzantki na murawie ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 16. Data: 2005-10-28 08:54:48
    Od: "KAZIMIERZ KOTOWICZ" <k...@w...pl>

    Użytkownik "FlashT" <n...@w...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jak to w koncu jest z tymi psami?
    > 1. Czy mam prawny obowiazek wyprowadzania psa na smyczy?
    > 2. Czy mam prawny obowiazek wyprowadzania psa w kagancu?
    > 3. Czy mam prawny obowiazek sprzatania po psie?
    > Pozdrawiam
    > FlashT

    WITAM
    Rzeczywiście dyskusja na tak oczywisty i prosty temat zeszła na psy./dot.to
    wszystkich dyskutantów z wyjątkiem jednego ps.KAM
    Niejako dod. dodaje do tego co podał Kam iż obowiązuje tu art.,77 KW , oraz
    art. 54 tegoż kodeksu.,oraz ustawy porządkowe wydane przez Gminę bez względu
    w jakim mieście , gdyż Warszawa nie korzysta ze spec. przywilejów
    KK

  • 17. Data: 2005-10-28 09:13:21
    Od: "sade" <s...@g...pl>

    > Rzeczywiście dyskusja na tak oczywisty i prosty temat zeszła na psy./dot.to
    > wszystkich dyskutantów z wyjątkiem jednego ps.KAM

    Widzi Pan
    temat wcale nie jest prosty ani oczywisty....

    i co po tych przepisach, jak egzekwowalność jest na poziomie 0,

  • 18. Data: 2005-10-28 10:31:44
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Moher by się wzbużył? Żartujesz chyba? Raczej ta szpagatowa inteligencja, co
    to się ze swoimi pupilami po trawnikach wokół mojego bloku przechadza, z
    minami mówiącymi mniej więcej to, iż ich psy kup wogóle nie robią, a spacer
    jest ot tak sobie, dla złapania swieżego powietrza.
    A przechadza się: jeden przedstawiciel handlowy, jedna Bardzo Ważna Pani
    Pielęgniarka, jedna bliżej niezidentyfikowana w średnim wieku, młody
    biznesmen i kilkoro dzieciaków.
    Graszka

  • 19. Data: 2005-10-28 11:26:14
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 28 paź o godzinie 10:23, na pl.soc.prawo, Tomasz Pyra napisał(a):

> [...]

    ROTFL
    Nasrało miasto - nie *koń*.

    NMSP

    PS; - Tomasz - odpisałem na Twój post ponieważ tiger-a mam filtrowanego i
    nie widzę jego postów - ale ten fragment jego posta który zacytowałeś -
    rozśmieszył mnie do tego stopnia że musiałem odpisać.

    --
    Herbi
    28-10-2005 13:26:10

  • 20. Data: 2005-10-28 11:40:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Herbi napisał(a):

    > ROTFL
    > Nasrało miasto - nie *koń*.

    Bo to byl kon sluzbowy, a nie jakies barachło :)