  • 31. Data: 2005-10-28 18:31:04
    Temat: Re: Psy.
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Wyluzuj bo Ci dekiel pęknie. Co masz do zwierząt ? No chyba, że równasz się
    inteligencją z psami to faktycznie możesz się czuć mądrzejszy (tak mi się
    wydaje). A niby gdzie ten pies ma się wysrać, na sedesie ? Poza tym Twoje
    gówno tak samo śmierdzi i niestety nie ulatnia się tylko leci do
    oczyszczalni, a potem przejeżdżając obok takiej czuć może Twoje pieprzone
    wyperdy.
    Nim coś stukniesz w klawisze stuknij się w łeb.

    Slavo

  • 32. Data: 2005-10-28 19:27:24
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ideogram" <i...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:djtqos$a53$6@inews.gazeta.pl...

    > Moje doświadczenie mówi mi, że są ludzie, których moja łagodna z natury
    > psina nie trawi.

    I dlatego każdy pies, nawet z kategorii "prosze się nie bać, on nie
    gryzie", w miejscu publicznym powinien być na smyczy i w kagańcu.

    > No i chodzi się po trawnikach...

    Ja nie chodzę.

    > Trzymasz się wszystkich przepisów?

    Tak. W każdym razie staram się. Zdziwiony?

  • 33. Data: 2005-10-28 19:43:09
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Fri, 28 Oct 2005 21:27:24 +0200, Alek napisał(a):

    > I dlatego każdy pies, nawet z kategorii "prosze się nie bać, on nie
    > gryzie", w miejscu publicznym powinien być na smyczy i w kagańcu.

    Mogę odwrócić kota ogonem: każdy człowiek, który uważa, że każy pies
    powinien chodzić w kagańcu, powinien nie wychodzić z domu. Równie mądre
    zdanie, prawda?

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||

  • 34. Data: 2005-10-28 19:47:20
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > to idac twoim tokiem rozumowania i skojarzen - jesli byl wizerunek
    > owczarka
    > niemieckiego to jak sobie wyobrazasz tam wrzucac odchody innej rasy?
    >
    > pytam bo nie wiem

    :-))) To samo nasunelo mi sie na mysl :-) Ale na powaznie... w gminach byly
    (nie wiem, czy nadal sa) do wziecia za darmo woreczki na psie odchody. W
    mojej gminie ostatnio dziennikarz zajrzal, zeby zapytac sie, czy ktos sie
    pofatygowal... odpowiedzi chyba nie musze cytowac :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 35. Data: 2005-10-28 19:58:52
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Mogę odwrócić kota ogonem: każdy człowiek, który uważa, że każy pies
    > powinien chodzić w kagańcu, powinien nie wychodzić z domu. Równie mądre
    > zdanie, prawda?

    Sie wtrace, za pozwoleniem. Dziesiec lat wstecz, zielone osiedle m. st.
    Warszawy. Prowadze malego braciszka z przedszkola do domu, a ze dziecko nie
    robot, tylko zywiol, to biega sobie po sniegu i cieszy sie, ze napadalo.
    Nagle zza rogu budynku wyskakuja trzy ratlerki (!!!) i rzucaja sie na mojego
    malego, 5-letniego braciaszka. Jeden z ratlerkow rozrywa gruby, watolinowy
    kombinezon i rani w lydke, zanim mam czas dobiec i zareagowac. Posylam w
    pobliskie krzaki ze skowytem kopniakiem jednego z ratlerkow, ktory nie
    myslal odczepic sie od wyjacego z bolu i strachu dziecka. Sprawdzam, co sie
    braciszkowi stalo i wtedy podlatuje do mnie ze "sk....nami" i innymi
    przecinkami jakas damulka, okladajac mnie torebka. Cos jej odkrzykuje,
    pokazuje pogryzione dziecko i ku zdumieniu slysze: "to niech on tu nie
    biega!".

    Zamurowalo? Sorry, ale tak samo, jak z innymi ludzmi, w spoleczenstwie sa
    normalni wlasciciele psow i nienormalni "psiarze". Tych drugich, ktorym
    blisko do zoofilow, to bym czasem skopal tak samo, jak tamtego psa.
    Niektorzy ludzie nie wiedza, ze spoleczenstwo sklada sie z wiekszej liczby
    ludzi, niz oni sami. Kupuja mieszkanie w bloku, a poziom frustracji i
    pretensji maja taki, jakby mieszkali co najmniej w wielkiej hacjendzie na
    100 km^2 odludzia.

    Wiec moze zaproponuje: bez skrajnosci i patrzenia na swiat przez pryzmat
    wlasnego pepka, zarowno w dyskusji, jak i w zyciu.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 36. Data: 2005-10-28 20:21:24
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości

    > Mogę odwrócić kota ogonem: każdy człowiek, który uważa, że każy pies
    > powinien chodzić w kagańcu, powinien nie wychodzić z domu. Równie mądre
    > zdanie, prawda?

    Nie, nie prawda. Napisane przez ciebie zdanie jest kompletnie idiotyczne.
    Nie mam pojęcia po co to napisałeś.

  • 37. Data: 2005-10-28 20:37:27
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Fri, 28 Oct 2005 22:21:24 +0200, Alek napisał(a):

    > Nie, nie prawda. Napisane przez ciebie zdanie jest kompletnie idiotyczne.
    > Nie mam pojęcia po co to napisałeś.

    Owszem, jest kompletnie idiotyczne. Podobnie jak zdanie, które wcześniej
    napisałeś Ty. Napisałem to po to, żebyś zauważył tę koincydencję.
    Zauważyłeś?

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||

  • 38. Data: 2005-10-28 21:15:38
    Od: "FlashT" <n...@w...com>

    Użytkownik "ideogram" <i...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:djtf9o$3kc$11@inews.gazeta.pl...
    > Tomasz Pyra napisał(a):
    >
    > Ciekawe swoją drogą, gdzie srają służbowe psy i czy panowie władza noszą
    > przy sobie odpowiednie woreczki? :-D

    Hehe... sluzbowe sa wytresowane i sraja w klozecie :D

  • 39. Data: 2005-10-28 21:19:33
    Od: "FlashT" <n...@w...com>

    wiadomości news:djtm7e$3r2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "ideogram" <i...@h...pl> napisał w
    > wiadomości news:djtkb7$7p2$8@inews.gazeta.pl...

    > Co ty wiesz o właścicielach psów!?!?
    > Moje doświadczenie mówi coś wręcz przeciwnego.
    > A przepisy, w tym te o kagańcach, są po to aby bezpieczeństwo postronnych
    > osób nie było zalezne od IQ i kultury właściciela psa.

    No jesli te przepisy mowia, ze "jesli pies jest agresywny to ma miec
    kaganiec", to raczej zalezy to od IQ wlasciciela...

  • 40. Data: 2005-10-28 21:41:55
    Od: Kamil <kamilek@o|ps|.com.pl>

> [...]
    > mojej gminie ostatnio dziennikarz zajrzal, zeby zapytac sie, czy ktos sie
    > pofatygowal... odpowiedzi chyba nie musze cytowac :-)

    Ja choc nie mam zwierzaka podbieram czasem ze swojego ratusza i rozdaje
    znajomym. Woreczki sa stylowe, papierowe, z ladna grafika, naprawde
    oryginalny i uswiadamiajacy prezent, do tego moim zdaniem dowcipny :)
    Klopot w tym, ze psow w okolicy pelno, a z woreczkow tylko ja korzystam.