eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyszła mi reklama z banku. › Re: Przyszła mi reklama z banku.
  • Data: 2012-05-06 13:04:34
    Temat: Re: Przyszła mi reklama z banku.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2012-05-06, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    [...]

    >>> a dostaniesz nagą kobietę gratis". Nie kto inny, tylko on. Fakt, że ktoś
    >>> inny może losowo zrobić to samo, nie ma nic do rzeczy.
    >>
    >> A jak wyśle o 15 to jest ok? Reklama sama w sobie nie jest negatywna,
    >> a Twoja manipulacja (sugerowanie że wysyłane są wyłącznie o dziwnych
    >> godzinach) nie służy merytorycznej dyskusji.
    >
    > No ale tak jest. Reklamy SMSowe przychodzą o różnych godzinach i w różnych
    > dniach bo są wysyłane z inicjatywy naciągaczy a nie zainteresowanych.

    O *różnych*, a nie wyłącznie o 7 rano.

    > Zainteresowany idzie do sklepu by coś kupić a nie czeka w domu aż jakiś
    > naciągacz uszczęśliwi go swoją ofertą.

    "Zainteresowany" przede wszystkim powinien być zainteresowany pozysakaniem
    maksymalnie dużej ilości informacji w celu dokonania zakupu optymalnego.
    Sklep zazwyczaj nie jest takim źródłem informacji, tylko miejscem do
    którego udajesz się jak już taką informację masz.

    >> Od ochrony to są środki techniczne (wyciszenie SMSów, blokada,
    >> czy filtrowanie SMSów z konkretnej puli numerów, filtry antyspamowe,
    >> nieprzyjmowanie połączeń z numerów zastrzeżonych itd.). A nie chowanie
    >> się pod pseudo kieckę państwa.
    > Można też wysyłającemu po prostu łeb ukręcić.

    Można, ale nie nazwałbym tego środkiem technicznym.

    >> Ja na taki tekst odpowiadam: "życie". Ja np. nieszczególnie lubię być
    >> niewidomym, ale jestem i nic na to nie poradzę. A co do meritum nie mamy
    >> wyboru "reklamy" vs "brak reklam", więc to zdanie jest kompletnie
    >> bez sensu.
    >
    > Kiedy właśnie mamy taki wybór. Jeśli jesteś niewidomym to nie widzisz tej
    > masy reklam w miejscach publicznych. Jako widomy mogę tych reklam nie
    > wpuszczać do moich prywatnych miejsc.

    Nie możesz. Reklamy bezadresowe i adresowe trafiają do tego samego medium,
    czyli skrzynka pocztowa, telefon i email. Jedyne co możesz to zmniejszyć
    ilość potencjalnie przydatnych reklam na rzecz tych totalnie przypadkowych.

    > Jak zareklamują nie szajs to statystycznie większy sens to będzie miało.

    W dzisiejszym świecie wiedza i informacja to klucz. Reklamują się wszyscy,
    zarówno Ci którzy produkują coś porządnego, jak i Ci którzy produkują
    coś "szacowatego".

    >> Ech. A uciążliwego komara to trzeba pierdyknąć z atomówki
    >> i poprawić mutacją eboli. Na wszelki wypadek. Żeby nie wstał.
    >
    > Akurat mowa o dobrze zorganizowanej grupie naciągaczy a nie małym komarze.

    Nie. Mowa o medium jakim są reklamy, nie o naciągaczach, czy oszustach.
    Skoro masz do czynienia z naciągaczami, czy oszustami, to nie idźmy w kierunku
    ustawy o ochronie danych osobowych, a w kierunku kodeksu karnego, czy kodeksu
    wykroczeń.

    A wracając do analogii. Dobrze wyposzczona grupa wściekłych komarzyc
    jest nawet bardziej uciążliwa, wciąż jednak nie jest to powód do tego
    by napieprzać atomówkami.

    >> Zią, jak Cię firma wnerwi to po prostu nie kupuj. I możesz im
    >> nawet wysłać list "dlaczego". A aparat prawny niech się zajmie
    >> czymś powazniejszym niż czyjeś problemy emocjonalne.
    >
    > Nie wmawiaj nam swoich problemów.

    Nie wmawiam. Problemy emocjonalne widać w pierwszym poście rozpoczynającym
    ten wątek.

    > Jak będziemy chcieli reklamy to się do Ciebie zgłosimy a teraz ...

    Też masz problemy emocjonalne jak widzę. Mówienie o sobie per "my",
    teorie spiskowe rodem z Macierewicza. No pięknie. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1