  • Data: 2012-05-07 00:34:32
    Temat: Re: Przyszła mi reklama z banku.
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cztery lata był spokój.
    > Sprawy nie chcę ot tak zostawić.
    > Czy bank złamał warunki umowy i naruszył ustawę o ochronie danych
    osobowych?

    Tytułem wyjaśnienia.
    Na rachunku w poprzednim banku gromadziłem środki z przeznaczeniem na kupno
    mieszkania.
    Były tam lokowane wpływy ze sprzedaży innych nieruchomości.
    Nie uszło to uwadze banku.
    Miałem po kilka tel. w tygodniu na nr. UWAGA! zgłoszony tylko do
    przyjmowania SMS z kodami do potwierdzania przelewów. Nr tel. był zgłoszony
    przeze mnie internetowo. Nie było go w umowie.
    Po słownym (!) potwierdzeniu że ja to ja następowała fala propozycji ile to
    ja mógłbym ulokować w takie to a takie aktywa i że jest to niepowtarzalna
    okazja.
    Na nic się zdały odpowiedzi, że tak teraz jak i później nie jestem
    zainteresowany,
    Miarka się przebrała jak mi kiedyś panienka wyrecytowała ile na koncie jest.
    Uznałem, że moja osoba w takim banku nie jest bezpieczna.

    Banki kiedy tylko mogą zasłaniają się tajemnicą bankową. Same jednak
    zapominają o niej kiedy jest potrzeba "ogolenia owieczek".
    G.