  • 1. Data: 2012-05-04 20:30:38
    Temat: Przyszła mi reklama z banku.
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Przy zawieraniu umowy o prowadzenie konta wyraźnie zaznaczyłem, że nie
    wyrażam zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Bank ma prawo
    przesyłać do mnie wyłącznie listy "w związku z realizacją niniejszej umowy".
    Na takie brzmienie umowy nalegałem i mam tę opcję odznaczoną w moim egz.

    Reklama jest naciąganiem na podpisanie nowej umowy na jakiś tam za
    przeproszeniem "produkt".
    Cztery lata był spokój.
    Sprawy nie chcę ot tak zostawić.
    Czy bank złamał warunki umowy i naruszył ustawę o ochronie danych osobowych?

  • 2. Data: 2012-05-04 21:16:37
    Temat: Re: Przyszła mi reklama z banku.
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grzegorz

> [...]
    > Cztery lata był spokój.
    > Sprawy nie chcę ot tak zostawić.
    > Czy bank złamał warunki umowy i naruszył ustawę o ochronie danych

    ROTFL.

    Proponuję, żebyś poskarżył się babci.

  • 3. Data: 2012-05-04 21:25:09
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    to napisał(a) :

    > ROTFL.
    >
    > Proponuję, żebyś poskarżył się babci.

    No cóż, każdy ma jakiś autorytet :-D
    MSPANC

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-05-04 21:26:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Zbynek Ltd.

    > No cóż, każdy ma jakiś autorytet :-D MSPANC

    Myślę, że babcia jako osoba doświadczona życiowo powie mu po prostu, żeby
    nie zajmował się pierdołami, bo szkoda na to cennego czasu.

  • 5. Data: 2012-05-04 21:26:50
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    > ROTFL.
    >
    > Proponuję, żebyś poskarżył się babci.

    Nie pisz jeśli nic do sprawy nie wnosisz.

    Niech zgadnę...
    Pracujesz w banku?
    G.

  • 6. Data: 2012-05-04 21:38:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.05.2012 21:26, Grzegorz pisze:

    > Nie pisz jeśli nic do sprawy nie wnosisz.
    >
    > Niech zgadnę...
    > Pracujesz w banku?

    Może jako sprzątaczka ;)

  • 7. Data: 2012-05-05 08:47:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Grzegorz wrote:
> [...]
    > Cztery lata był spokój.
    > Sprawy nie chcę ot tak zostawić.
    > Czy bank złamał warunki umowy i naruszył ustawę o ochronie danych

    bierz dobrego prawnika... jakaś solidna droga kancelaria i niech składają
    pozew...

    jak nie masz co robić to będziesz miał zajęcie :)

  • 8. Data: 2012-05-05 10:13:10
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-05-04 21:26, to pisze:
    > begin Zbynek Ltd.

    > Myślę, że babcia jako osoba doświadczona życiowo powie mu po prostu, żeby
    > nie zajmował się pierdołami, bo szkoda na to cennego czasu.

    Skoro to pierdoły, to po kija te wszystkie podpisy i wyrażanie zgody na
    kolejne pierdoły? Nie prościej byłby defaultowo przyjąć, że każdy zawsze
    i wszędzie zgodę wyraża (tak jak było kiedyś w tych niemal
    barbarzyńskich czasach bez ochrony danych).
    No bo skoro potem i tak się postanowienia umowy łamie, to przynajmniej
    można zaoszczędzić czasu i sobie i klientowi.

    N.

  • 9. Data: 2012-05-05 11:04:14
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-05-05 08:47, Marek Dyjor pisze:

    > bierz dobrego prawnika... jakaś solidna droga kancelaria i niech
    > składają pozew...
    >
    > jak nie masz co robić to będziesz miał zajęcie :)

    Nie zadziała. Tzn jedynym zadowolonym będzie ta k..wa, tj. papuga.

    Nie pamiętam szczegółów, a nie chce mi się szukać.
    Jakieś 8-10 lat temu jacyś ludzie, małżeństwo, chyba z Łodzi wygrało
    taki proces.
    Potem zmieniło się prawo (też nie chce mi się szukać) i "marketing
    własnych produktów" jest wyłączony z deklaracji braku zgody na przysłanie.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 10. Data: 2012-05-05 12:12:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał

    > Skoro to pierdoły, to po kija te wszystkie podpisy i wyrażanie zgody
    > na kolejne pierdoły?

    Zapytaj osłów.