  • Data: 2012-05-07 00:34:18
    Temat: Re: Przyszła mi reklama z banku.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-06, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    [...]

    > Czy Ty rozumiesz co się do Ciebie pisze ?! NIE JESTEŚMY zainteresowaniu
    > zakupem niczego co chcą nam wcisnąć. To czym jesteśmy zainteresowani
    > odnajdujemy sami bez udziału naciągaczy.

    Też tak umiem:
    Czy Ty rozumiesz co się do Ciebie pisze ?! NIE piszemy o naciągaczach,
    ale o reklamach.

    [... ciach ...]

    > A jednak. Przeczytaj pierwszy artykuł w wątku. Ty może gadasz o reklamach.
    > Ja takiej potrzeby nie widzę.

    Dowód poproszę. To że autor stwierdził (podobnie jak ty) że reklama
    to naciąganie, to jeszcze niczego nie dowodzi. To ma taką samą wartość
    merytoryczną jak "Zamach smoleński".

    > No i przecież w tym kierunku dokładnie to zmierza.

    Nie. Póki co zmierza w stronę "papuga zarobi". I absolutnie nigdzie więcej.
    Czemu chcesz naciągnąć autora na wydanie kupy siana?

    > Jak nie jak tak ?

    I nie mam więcej pytań. :)

    A teraz wybacz, ze względu na Twoje obciążenie emocjonalne nie wydajesz
    się partnerem do dyskusji. Z fanatykami się w końcu nie rozmawia się
    o ich religii. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl