  • Data: 2012-05-07 17:20:30
    Temat: Re: Przyszła mi reklama z banku.
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-07 00:34:32 +0200, "Grzegorz" <n...@g...pl> said:

    > Tytułem wyjaśnienia.
    > Na rachunku w poprzednim banku gromadziłem środki z przeznaczeniem na kupno
    > mieszkania.
    > Były tam lokowane wpływy ze sprzedaży innych nieruchomości.
    > Nie uszło to uwadze banku.
    > Miałem po kilka tel. w tygodniu na nr. UWAGA! zgłoszony tylko do
    > przyjmowania SMS z kodami do potwierdzania przelewów. Nr tel. był zgłoszony
    > przeze mnie internetowo. Nie było go w umowie.
    > Po słownym (!) potwierdzeniu że ja to ja następowała fala
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ???

    " - Dzień dobry, nazywam się Szparka Sekretarka, dzwonię z banku
    Ojezusmariajakifajnyicudowny! Mam dla pana informację, ale
    muszę potwerdzić pańską tożsamość...
    - Ale ja nie odczuwam takiej potrzeby - gdy patrzyłem rano w lustro
    moja tożsamość wyglądała całkiem nieźle.
    - Ale ja muszę potwierdzić pańską tożsamość!
    - To ma pani problem, z którym winna się pani zwrócić do swego
    przełożonego. Proszę mu opowiedzieć, że klient nie ma ochoty
    potwierdzać swojej tożsamości.
    - Ale proszę pana, jeśli pan nie jest pewien, że dzwonię z banku
    Ojezusmariajakifajnyicudowny!, to może pan zadzwonić na naszą infolinię
    i tam może pan potwierdzić moją tożsamość.
    - Pani wciąż nie rozumie - potwierdzanie toższamości, mojej czy cudzej,
    nie jest w moim planie na dziś. Ani na jutro. Poza tym, oferta, którą
    chce pani mi przedstawić, nie jest dla mnie korzystna, więc byłoby
    krańcowo nierozsądne, bym się angażował w przedstawianie mi byznessu,
    na którym mogę tylko stracić.
    - Jak to, stracić?!
    - No, bo gdyby było to korzystne dla mnie, to ja dzwoniłbym do was, a
    nie wy do mnie.

    Fakt, trzeba mieć samozaparcie i nie ulegać, ale da się.
    :)

    --
    Bydlę