  • Data: 2012-05-06 13:35:09
    Temat: Re: Przyszła mi reklama z banku.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer napisał(a) :
    > On 2012-05-06, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > O, akurat tu sądzę ze obwiniasz zła ekipę. Myślę że powinieneś obwiniać
    > ekipę techiczną. Jako że sam do tego światka technicznego częściowo
    > należę, to mam bardzo często okazję obserwować takie pomysły, że głowa
    > mała :-) System o 7 jest nieobciążony? To wysyłamy "cośtam" o 7. :)
    > A komunikaty "techniczne" przypominające o czymśtam to już w ogóle
    > lecą. Północ, druga w nocy itd. :)

    No tak, taka myśl mi właśnie krążyła po głowie - że pewnie jesteś z
    tej "drugiej strony" :-P
    Ze względu na kulturę dyskusji, nie napiszę co powinno zrobić się z
    osobami decydującymi o wysyłaniu SMS-ami w środku nocy, tych jak to
    nazywasz, komunikatów technicznych :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]