  • 1. Data: 2010-10-20 06:16:38
    Temat: Przyrost naturalny
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Podyskutujemy o emeryturach i kto bedzie na nie pracował???

    PAP Warszawa; 2010-10-15
    Nowe miejsca dla maluszków i ich mam
    Ponad 100 nowych miejsc dla rodzących przybędzie w stolicy do 2013 r. Teraz
    dla wielu pacjentek brakuje łóżek w salach.

    W Szpitalu św. Zofii zakończył się kolejny etap rozbudowy. Nowy pawilon ma
    cztery kondygnacje. Pacjentki "wprowadzą się" do niego na początku 2012
    roku.

    Z roku na rok na Mazowszu rodzi się więcej dzieci - wynika z ostatniego
    raportu urzędu wojewódzkiego. Jeszcze w 2000 r. liczba porodów wyniosła 41
    tys., w 2009 r. było to niemal 60 tys.

    Tymczasem brakuje miejsc dla rodzących. W 2000 r. było 210 łóżek, w 2009 r.
    już tylko 192. Mniej jest też miejsc na oddziałach
    ginekologiczno-położniczych. W stołecznych szpitalach w 2008 r. było ich
    623, a w 2009 r. już tylko 617.

  • 2. Data: 2010-10-20 06:19:45
    Temat: Re: Przyrost naturalny
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-20 08:16, Danusia pisze:
> [...]
    > już tylko 192. Mniej jest też miejsc na oddziałach
    > ginekologiczno-położniczych. W stołecznych szpitalach w 2008 r. było ich

    Wez pod uwage ze Farszawka to nie jest cala polska a tylko miasto i
    okoliczne chlewiki.

  • 3. Data: 2010-10-20 08:55:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.10.2010 08:16, Danusia pisze:
    > Podyskutujemy o emeryturach i kto bedzie na nie pracował???

    Chyba ci się grupy pomyliły...

  • 4. Data: 2010-10-20 11:50:47
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    wiadomości news:4cbeae96$1@news.home.net.pl...

    > Chyba ci się grupy pomyliły...

    Nie, nie pomyliły. Pamiętam tu zażarte dyskusje nad emeryturami i podstawowy
    argument, że jest mało dzieci, z roku na rok coraz mniej i trzeba podnieść
    wiek przechodzenia na emerytury. Do tych co to głosili nie docierały żadne
    argumenty, że to nieprawda, że powtarzają bzdury.
    A brak miejsc na porodówkach, brak miejsc w żłobkach i przedszkolach, ciągły
    wzrost liczby dzieci chodzących do szkół, dodatni przyrost naturalny - to
    fakty i to pomimo negatywnych działań rządzących zarówno rządu jak i
    samorządów w tym zakresie.

  • 5. Data: 2010-10-20 11:54:34
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-20 13:50, Danusia pisze:
> [...]
    > wzrost liczby dzieci chodzących do szkół, dodatni przyrost naturalny - to
    > fakty i to pomimo negatywnych działań rządzących zarówno rządu jak i

    A ty danusia mysliosz ze jak urodzisz bachora to on juz automagicznie
    bedzie na nas zarabial ?

    Nie poniewaz wzrasta liczba darmozhjadow a miejsc pracy ubuwa a na chuj
    nam kolejny bezrobotny frajer ?

  • 6. Data: 2010-10-20 12:04:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/20/2010 6:50 AM, Danusia wrote:
> [...]
    > wzrost liczby dzieci chodzących do szkół, dodatni przyrost naturalny - to
    > fakty i to pomimo negatywnych działań rządzących zarówno rządu jak i

    ilosc dzieci ma sie nijak do ilosci osob pracujących na ZUS.
    a ten "przyrost" jest ciągle ujemny

  • 7. Data: 2010-10-20 14:11:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trzeba podnieść wiek przechodzenia na emerytury. Do tych co to głosili nie
    > docierały żadne argumenty, że to nieprawda, że powtarzają bzdury.

    Spojrz sobie w statystyki demograficzne, porownaj z tym, co bylo po II
    wojnie swiatowej i przez kolejnych 20-30 lat i wyciagnij wnioski.
    Zobacz, ile trwala srednia dlugosc zycia jeszcze z 30 lat temu, kiedy ludzie
    umierali na byle nadcisnienie itp. a ile trwa teraz, kiedy na wiele chorob,
    usmiercajacych ludzi stosunkowo mlodych sa juz lekarstwa i zaawansowana
    profilaktyka - zwlaszcza w wysoko rozwinietych krajach europy zachodniej.

    Pomysl, ze dawniej ludzie zakladali rodziny juz w wieku 20 lat i rodzili
    dzieci. Dzis "singluja" sie czasem i do czterdziestki.
    Pomysl i wyciagnij wnioski.

    Oczywiscie podstawowe zrodlo niedoboru w kasie ZUS-u jest inne i wszyscy
    wiemy jakie, ale procesy o ktorych wszyscy mowia w naszej czesci kuli
    ziemskiej sa faktem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-10-21 06:34:21
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

> [...]
    >
    > Oczywiscie podstawowe zrodlo niedoboru w kasie ZUS-u jest inne i wszyscy
    > wiemy jakie, ale procesy o ktorych wszyscy mowia w naszej czesci kuli

    Faktem jest dodatni przyrost naturalny w Polsce od 4 lat - a Ty w dalszym
    ciągu powtarzasz zasłyszane bzdury.

    pozdr

  • 9. Data: 2010-10-21 06:42:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-21 08:34, Danusia pisze:

    > Faktem jest dodatni przyrost naturalny w Polsce od 4 lat - a Ty w dalszym
    > ciągu powtarzasz zasłyszane bzdury.

    Co z tego, że jest dodatni, skoro oscyluje wokół zera? Zastępowalność
    1:1 nie uchroni systemu emerytalnego.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-10-21 06:46:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Danusia napisa?(a):

    > Faktem jest dodatni przyrost naturalny w Polsce od 4 lat - a Ty w dalszym
    > ci?gu powtarzasz zas?yszane bzdury.

    Fakty? To wszystko to statystyka i prognozy:
    http://www.stat.gov.pl/gus/5840_5744_PLK_HTML.htm

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/