  • 11. Data: 2005-04-10 15:07:20
    Temat: Re: Przetarg
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    netmax napisał(a):
    > Dodam, ze swiadcze usgi dostepu do Internetu na kilku innych osiedlach, ale
    > ja w mysl tego prawa nie jestm operatorem.

    Jak to? To na jakiej podstawie świadczysz usługi?

    M.

  • 12. Data: 2005-04-10 18:22:13
    Od: "netmax" <n...@o...pl>

    > Jak to? To na jakiej podstawie świadczysz usługi?

    sam sie juz w tym gubie:)...swiadcze na podstawie zgloszonej dzialalnosci w
    URTiP.

  • 13. Data: 2005-04-10 19:15:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    netmax napisał(a):

    > sam sie juz w tym gubie:)...swiadcze na podstawie zgloszonej dzialalnosci w
    > URTiP.

    No więc zakładam, że jeżeli nie zgłosiłes działalności związanej np. z
    usługami kurierskimi ;-), to zgodnie z procedurąopisaną w art. 10 PT
    jesteś jednak operatorem ;-)

    Nie chcę Cię zrażać, ale... Co prawda, prawo jest po Twojej stronie, ale
    - przynajmniej jak na razie - jego znajomość szczególnie wśród
    spółdzielni mieszkaniowych jest ujemna. Tak więc musiałbyś przygotować
    się -przynajmniej na początku- na duzy wydatek czasu, energii, a być
    może równiez pieniędzy.

    M.