  • 11. Data: 2002-03-29 09:49:30
    Temat: Re: Przeszukanie mieszkania.
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    In article <3...@n...vogel.pl>, k...@w...pl says...

    > Użytkownik "Katy" <k...@a...net> napisał w wiadomości
    > tematu.
    > nie
    > Nie.
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Kotewka
    > k...@w...pl

    A przepraszam, na jakiej podstawie to Policja moze zrywac mi boazerie
    co?

    Moze na podstawie art. 227 KPK?

    A jesli nic nie zostanie znalezione to oczywiscie Policja odpowie za
    wyrzadzone szkody.

    Leszek

  • 12. Data: 2002-04-01 00:58:31
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > In article <3...@n...vogel.pl>, k...@w...pl says...

    > A przepraszam, na jakiej podstawie to Policja moze zrywac mi boazerie
    > co?
    Na podstawie uzasadnionego podejrzenia, ze za tą boazerią znajdują się
    narkotyki.....o proszę zobaczyć nawet pies tropiący coś tu wyczuwa :)))

    > Moze na podstawie art. 227 KPK?
    >
    > A jesli nic nie zostanie znalezione to oczywiscie Policja odpowie za
    > wyrzadzone szkody.
    Odpowie ale nic nie zapłaci :(((
    Twoja boazeria była stara i juz się dawno zamortyzowała, my możemy najwyżej
    wystawić Panu rachunek "za rozbiórkę" :))
    Pozdr.
    JACek

  • 13. Data: 2002-04-01 08:17:38
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

> [...]
    > Twoja boazeria była stara i juz się dawno zamortyzowała, my możemy najwyżej
    > wystawić Panu rachunek "za rozbiórkę" :))

    Te bzdury to na podstawie wlasnych przemyslen czy rzeczywistych
    kontaktow z policja i wymiarem sprawiedliwosci?

    Leszek

  • 14. Data: 2002-04-01 14:51:02
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Te bzdury to na podstawie wlasnych przemyslen czy rzeczywistych
    > kontaktow z policja i wymiarem sprawiedliwosci?
    Własne przemyslenia - nie mam kontaktów z policją.
    JACek

  • 15. Data: 2002-04-01 15:52:21
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    In article <0...@n...onet.pl>,
    i...@p...onet.pl says...

    > Własne przemyslenia - nie mam kontaktów z policją.
    > JACek

    Widac tez ze masz dosc kiepski kontakt z rzeczywistoscia.

    Leszek

  • 16. Data: 2002-04-01 20:25:06
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > In article <0...@n...onet.pl>,
    > i...@p...onet.pl says...

    > Widac tez ze masz dosc kiepski kontakt z rzeczywistoscia.

    Dlaczego tak uważasz ???
    JACek

  • 17. Data: 2002-04-03 15:06:48
    Od: "bob" <b...@i...pl>

    >Dlaczego tak uważasz ???
    >JACek

    Ciekawe do czego doprowadzi ta dalsza Wasza dyskusja, ale chyba nie do
    wyjasnienia problemu. Po drugie Leszku Jacek odpowiedzial wyczerpujaco na
    pytanie choc troszke z humorem