  • 1. Data: 2002-03-28 10:41:34
    Temat: ROZWÓD - uznanie winnym
    Od: "michalb" <m...@w...pl>

    Witam Szanownych grupowiczów
    Mam problem (no w zasadzie nie bezpośrednio ja) ale mówię o co chodzi.
    Jeżeli rozwodzimy się i mężczyzna (bądź kobieta) uznana zostanie winnym to w
    przypadku np. utraty pracy, choroby jak długo "sprawca" zmuszony jest do
    utrzymywania swojej byłej "drugiej połowy"
    Pozdrawiam
    michalb

  • 2. Data: 2002-03-28 12:22:08
    Temat: Re: ROZWÓD - uznanie winnym
    Od: "Kasia Walczyk" <k...@s...pl>

    Do momentu aż ta "druga połowa"ponownie zawrze związek małżeński.
    Ale może się mylę....

  • 3. Data: 2002-03-28 15:15:58
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 28 Mar 2002, michalb wrote:

    > Jeżeli rozwodzimy się i mężczyzna (bądź kobieta) uznana zostanie winnym to w
    > przypadku np. utraty pracy, choroby jak długo "sprawca" zmuszony jest do
    > utrzymywania swojej byłej "drugiej połowy"

    Aż do ponownego wstąpienia przez nią w związek małżeński. Przy braku winy
    - 5 lat z możliwością przedłużenia.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)