  • 1. Data: 2002-03-28 09:26:28
    Temat: przepisanie domu
    Od: "fuzzyk" <f...@w...pl>

    Jest Dom+dzialka - wlasnosc mojej babci (zyjacej) i sa dwie corki. Jak
    najprosciej (czyt. najtaniej) przepisac dom z babci na dwie corki. Czy mozna
    jakos obejsc notariusza ?
    czy to wogole sie oplaca ?

    Damian

  • 2. Data: 2002-03-28 15:14:54
    Temat: Re: przepisanie domu
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 28 Mar 2002, fuzzyk wrote:

    > Jest Dom+dzialka - wlasnosc mojej babci (zyjacej) i sa dwie corki. Jak
    > najprosciej (czyt. najtaniej) przepisac dom z babci na dwie corki.

    Normalnie, darowizną.

    > Czy mozna
    > jakos obejsc notariusza ?

    Nie.

    > czy to wogole sie oplaca ?

    Można czekać na spadek, ale to trochę ryzykowne :)

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-03-29 09:49:53
    Od: "fuzzyk" <f...@w...pl>

    czy orientujesz sie jakie sa wtedy oplaty ? Ile Notariusz ? Ile US ? Chociaz
    orientacyjnie.

  • 4. Data: 2002-03-29 13:55:16
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "fuzzyk" <f...@w...pl> wrote in message
    > czy orientujesz sie jakie sa wtedy oplaty ? Ile Notariusz ? Ile US ?
    Chociaz
    > orientacyjnie.

    Najlepiej isc do notariusza.

    On powie za darmo ile policzy i jescze jakie dokumenty nalezy dostarczyc.

    Boguslaw