  • 11. Data: 2002-08-21 17:34:40
    Temat: Re: Przelew bankowy - pomyłka konta PILNE
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ak0glp$m66$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik Tommy <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:ak04og$f5q$...@n...tpi.pl...

    > Ups... To ja Ci wspolczuje... juz mialam nieciekawe przejscia z tym bankiem.

    Mozesz napisac cos wiecej ?
    Ja mam od pewnego czasu u nich konto i bardzo sobie chwale.
    A takie puste komentarze jak Twoj szkodza nie tylko bankowi
    ale i jego klientom.

    GreG

  • 12. Data: 2002-08-21 18:59:08
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Wed, 21 Aug 2002 19:34:40 +0200, GreG napisał/napisała:
    > Mozesz napisac cos wiecej ?
    > Ja mam od pewnego czasu u nich konto i bardzo sobie chwale.
    > A takie puste komentarze jak Twoj szkodza nie tylko bankowi
    > ale i jego klientom.

    No wlasnie, a ja czekam na umowe do podpisania, cala reszte juz zalatwilem
    :/

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 13. Data: 2002-08-21 22:30:20
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w wiadomości
    ..

    > No wlasnie, a ja czekam na umowe do podpisania, cala reszte juz zalatwilem
    > :/

    Nie wierz plotkom, tym bardziej tak malo tresciwym.
    :)

    GreG

  • 14. Data: 2002-08-21 22:30:25
    Od: "Daniel/Dan/Sniegon" <[nospam]dan@pf.pl>

    > niekoniecznie - kilka banków przyznało nieoficjalnie, że często
    > sprawdzane jest tylko czy dane konto istnieje, jeśli tak - środki są na
    > nim księgowana

    Co jednak nie zmienia faktu, ze to wina Banku - bo po to jest adres
    zeby sprawdzac czy na pewno to konto jest tej osoby.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 15. Data: 2002-08-21 22:34:00
    Od: "Daniel/Dan/Sniegon" <[nospam]dan@pf.pl>

    > Niestety we wszystkich bankach jest taki punkt w regulaminie, że klient ma
    > obowiązek sprawdzać zgodność salda.
    > Ty tego nie zrobiłeś.

    Jak to nie - sprawdziw saldo i wyplacil kase:) W punkcie nie ma chyba
    zaznaczone
    ze ma jeszcze sprawdzac kto mu zostawil pienidze na koncie :)

    Pozdrawiam
    Dan

  • 16. Data: 2002-08-21 22:35:47
    Od: "Daniel/Dan/Sniegon" <[nospam]dan@pf.pl>

    > Mozesz napisac cos wiecej ?
    > Ja mam od pewnego czasu u nich konto i bardzo sobie chwale.
    > A takie puste komentarze jak Twoj szkodza nie tylko bankowi
    > ale i jego klientom.

    Dokladnie - w kazdym banku sa wieksze lub mniejsze wpadki a jak
    na razie w mBanku nie mialem zadnych problemow. Wiec moze
    przedmowca Kania sie cos wiecej wypowie.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 17. Data: 2002-08-21 23:16:00
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Daniel/Dan/Sniegon" <[nospam]dan@pf.pl> napisał w wiadomości

    > Co jednak nie zmienia faktu, ze to wina Banku - bo po to jest adres
    > zeby sprawdzac czy na pewno to konto jest tej osoby.

    Aby zwiekszyc pewnosc, ze przelew dotrze na wlasciwe konto, nalezy
    wpisac jak najwiecej danych (imie i nazwisko, adres). Jesli ktos wykonal
    przelew wpisujac jedynie nr konta, sam ryzykuje.
    Nie sprawdzalem, czy mBank wykona przelew na konto bez podania
    chocby imienia i nazwiska adresata. Jesli tak, winnym moze byc sam
    nadawca, a nie bank.

    Z drugiej strony nie moge uwierzyc, ze ktos sie pomylil wykonujac przelew.
    Nie jest latwe trafic w istniejacy nr konta, ktory nalezy do przypadkowej osoby.

    GreG

  • 18. Data: 2002-08-21 23:42:51
    Od: "Daniel/Dan/Sniegon" <[nospam]dan@pf.pl>

> [...]
    > Nie jest latwe trafic w istniejacy nr konta, ktory nalezy do przypadkowej

    Delikatnie mowiac mnie zawsze kobiety upominaly, jezeli na przelewie
    brakowalo
    dokladnego adresu odbiorcy. Co ciekawsze, nawet jezeli taki przelew wyszedl
    i brakowalo adresu odbiorcy, przelew po kilkiu dniach po prostu wracal!!

    No chyba, ze przez ostatnie pol roku zmienily sie przepisy i adres odbiorcy
    juz nie jest wymagany na przelewie.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 19. Data: 2002-08-22 06:07:39
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Thu, 22 Aug 2002 00:30:20 +0200, GreG napisał/napisała:
    > Nie wierz plotkom, tym bardziej tak malo tresciwym.

    Wiara czyni cuda,zeby mnie od czegos odwiesc potrzeba troche wiecej niz: "to
    nie dziala","oni klamia" itd ;)