  • 31. Data: 2011-11-13 11:22:18
    Temat: Re: Przekroczenie "obrony koniecznej"?
    Od: Michał <m...@a...net.pl>

    On 11/13/2011 11:54 AM, Maruda wrote:

    > Gratuluję poziomu radia Erewań.
    > Wyjaśniam: Jak na razie, to na filmie widać, że to *JEGO* bili. Ale
    > faktycznie, był uczestnikiem bijatyki :)

    Oczywiście, ale skoro tajniak się na niego rzucił, to widocznie miał
    powód. Mało to było przykładów sytuacji, gdzie jeden bandzior z drugim
    chowa kominiarkę, staje pod ścianą i z napastnika nagle staje się
    niewinną ofiarą? No bo przecież w momencie jak zarobił pałą przez plecy
    i gazem w oczy, to przecież nikogo nie bił, więc jest niewinną ofiarą
    bestialskiej policji...

    Nie twierdzę jednocześnie, że policja nie popełnia błędów. Chodzi o to,
    że ten filmik ma mizerną wartość dowodową, bo tak naprawdę niewiele
    pokazuje. Jak by pokazywał co ten koleś robił jakieś 10-15s wcześniej to
    możnaby dyskutować czy dostał słusznie czy niesłusznie.

    M.

  • 32. Data: 2011-11-13 11:36:32
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 13 Lis, 12:22, Michał <m...@a...net.pl> wrote:

    > Oczywiście, ale skoro tajniak się na niego rzucił, to widocznie miał
    > powód.

    Tak jak morderca Wozniak ze Slupska?

> [...]
    > pokazuje. Jak by pokazywał co ten koleś robił jakieś 10-15s wcześniej to
    > możnaby dyskutować czy dostał słusznie czy niesłusznie.

    To znaczy ze jak sam wczesniej komus przylozyl to wedlug Ciebie pies
    mial prawo go katowac, nawet gdy lezal na ziemi? No to potem sie nie
    dziwcie wielcy obroncy policji ze rzuca sie w nich ceglami i racami.
    Ciekawe kiedy bandyci w mundurach zrozumieja ze takie zachowanie
    bedzie prowadzic tylko do eskalacji agresji a takze spadku poparcia
    dzialan w oczach spoleczenstwa. Marzy sie komus w policji powtorka z
    Londynu?

  • 33. Data: 2011-11-13 11:45:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-11-13 12:22, Michał pisze:

> [...]
    > pokazuje. Jak by pokazywał co ten koleś robił jakieś 10-15s wcześniej to
    > możnaby dyskutować czy dostał słusznie czy niesłusznie.

    Nie ma słusznego wpierdolu ze strony policji. Z innej zresztą też nie.

  • 34. Data: 2011-11-13 11:46:08
    Od: Maruda <m...@n...com>

> [...]

    > pokazuje. Jak by pokazywał co ten koleś robił jakieś 10-15s wcześniej to
    > możnaby dyskutować czy dostał słusznie czy niesłusznie.

    Dostał niesłusznie, bo nie stawiał oporu.

    Słusznie, to mógłby być skuty i zamknięty do czasu, aż ktoś obejrzy
    nagrania video i oceni, czy można mu coś zarzucić.
    Policja nie ma wymierzać wg własnego widzimisię kar cielesnych (które
    skądinąd gorąco popieram, ale właśnie "wymierzane", wyrokiem sądu),
    tylko działać "wg regulaminów".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 35. Data: 2011-11-13 12:17:30
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Michał" <m...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
    > pokazuje. Jak by pokazywał co ten koleś robił jakieś 10-15s wcześniej to
    > możnaby dyskutować czy dostał słusznie czy niesłusznie.

    wiem ze dalej funkcjonuje przekonanie ze policjant jest spoko bo
    przeciez mogl zabic, ale nie ma prawa kopac go po twarzy NIEZALEZNIE
    od tego co dany facet zrobil przed chwila

    a jezeli jeszcze robi to *po* skuciu go to powinien zostac z tego
    rozliczony w trybie przyspieszonym

  • 36. Data: 2011-11-13 12:38:23
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message
    > Współczesne państwa same sobie wytrącają broń z ręki a potem jest lament że
    > terroryści i bandyci są górą.

    polscy terrorysci obchodzacy 11 listopada oczywiscie?

  • 37. Data: 2011-11-13 12:54:36
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-13 11:14, Łukasz Jamroz wrote:

    > Bo trzeba bylo zabronic blokady.

    Ale blokada była pierwsza;) Więc w sumie żadna blokada:P

    Shrek.

  • 38. Data: 2011-11-13 14:03:29
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 13.11.2011 13:54, Shrek pisze:

    > Ale blokada była pierwsza;) Więc w sumie żadna blokada:P
    No to niech wydadzą zgodę na Marsz w innym miejscu a blokada niech se
    stoi i blokuje co tam chce.

  • 39. Data: 2011-11-13 14:25:57
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> napisał

    > Bo trzeba bylo zabronic blokady.

    Gdyż albowiem?

    > To policja jest od tego zeby dawac wpierdol?

    Nie, ale miło że czasem dadzą od siebie coś ekstra ;)

  • 40. Data: 2011-11-13 14:26:51
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał

    > polscy terrorysci obchodzacy 11 listopada oczywiscie?

    Nie tylko, to była uwaga ogólna.