  • 1. Data: 2011-11-11 19:08:50
    Temat: [kronika2prl] Standardy
    Od: mi <m...@o...pl>

    Standardy interwencji policji w II PRL:
    www.youtube.com/watch?v=BHTrAcSHdsU&t=34

    Interwencja policji i kopniaki w twarz w stosunku do osoby
    niestawiającej oporu.

    Panowie policjanci, jeśli będziecie tolerować wśród swoich takie mendy,
    zostaniecie ich wspólnikami. I prędzej czy później sami zostaniecie
    potraktowani tak samo. Zgadnijcie czy znajdzie się ktoś kogo to
    zainteresuje.

  • 2. Data: 2011-11-11 20:03:08
    Temat: Re: [kronika2prl] Standardy
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mi napisał(a) :
    > Standardy interwencji policji w II PRL:
    > www.youtube.com/watch?v=BHTrAcSHdsU&t=34

    Ups... byłeś pierwszy. Akurat mi net siadł i nie załadowało nowych
    wiadomości. Mój komentarz w innym wątku poniżej.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2011-11-12 13:12:02
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 11.11.2011 21:03, Zbynek Ltd. wrote:
    > Ups... byłeś pierwszy. Akurat mi net siadł i nie załadowało nowych
    > wiadomości. Mój komentarz w innym wątku poniżej.

    Oj tam, oj tam. Niezawisły od rozumu i przyzwoitości sędzia uzna, że
    zatrzymany stawiał opór i atakował głową funkcjonariusza. Czym
    spowodował uszkodzenie służbowego ubioru i rozstrój zdrowia powyżej 7
    dni w postaci zaburzenia równowagi psychicznej funkcjonariusza. Na koszt
    podatnika.

  • 4. Data: 2011-11-12 13:19:43
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 11.11.2011 20:08, mi wrote:
> [...]
    > zostaniecie ich wspólnikami. I prędzej czy później sami zostaniecie
    > potraktowani tak samo. Zgadnijcie czy znajdzie się ktoś kogo to

    Spokojnie zachowujący przechodzień dwukrotnie spałowany przez policję:
    www.youtube.com/watch?v=GtmT-QNL164

    Doprawdy pocieszne to państewko, gdzie w święto niepodległości policja
    pałuje spokojnych przechodniów z flagami a jednocześnie nie interweniuje
    na czas gdy uzbrojone bojówki z Niemiec w podobny sposób atakują ludzi.

    Jeśli media mainstreamowe nie przekazały jeszcze, a nie kwapią się, to
    92 spośród 210 zatrzymanych stanowili obywatele Niemiec. Ale media będą
    trąbiły, że to uczestnicy marszu niepodległości robili zadymy. :D

    Co by się stało, gdyby na święto Jom Kipur zjechały bojówki arabskie?
    Albo w nowe święto rosyjskie 4 listopada (uwolnienia od okupanta
    polskiego w 1612 roku) zjechały bojówki polskie? Skandal byłby
    oczywisty. Bojówki niemieckie na święto niepodległości w Polsce? Nic się
    nie stało.