  • 21. Data: 2011-11-13 08:33:31
    Temat: Re: Przekroczenie "obrony koniecznej"?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:j9npie$jbl$1@news.onet.pl...
    > A bandyci niech nadal biegają w kominiarkach.

    jezeli uwazasz ze wprowadzenie mozliwosci kontrolowania i
    rozliczenia policjanta z jego wlasnych czynow jest takim
    wielkim problemem to wspolczuje

  • 22. Data: 2011-11-13 08:35:44
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Zwyczajnie. Po pierwsze o manifestacjach i możliwych zadymach wszyscy byli
    > poinformowani z dużym wyprzedzeniem. Po drugie policja najpierw przez megafony
    > wezwała do określonego zachowania. Kto miał ochotę dostać po ryju ten został i
    > dostał.

    to na ki chuj dawali pozwolenie na dwie manifestacje zamiast na jedna?

    i dlaczego usprawiedliwiasz kopanie po twarzy ludzi nie stawiajacych
    oporu podczas aresztowania?

  • 23. Data: 2011-11-13 08:36:07
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 13.11.2011 03:47, Łukasz Jamroz pisze:
    /../
    > Po to ze jak stal to jeden z policjantow kazal mu biec, jak zaczal
    > biec to dostal pala, a potem piescia w twarz. Jesli cos robil
    > wczesniej to powinien zostac zatrzymany, przy czym nie stawial zadnego
    > oporu wiec nie powinien byc przy tym bity.

    A nie pamięta się, jak to funkcjonariusze sprali gościa dobrowolnie
    zgłaszającego się na przesłuchanie na parkingu policyjnym?

  • 24. Data: 2011-11-13 08:55:49
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 13.11.2011 09:35, m4rkiz pisze:
    /..../
    > to na ki chuj dawali pozwolenie na dwie manifestacje zamiast na jedna?

    Bo HGW wykazuje dyletantyzm i zatrudnia niemądrzejszych od siebie,

    > i dlaczego usprawiedliwiasz kopanie po twarzy ludzi nie stawiajacych
    > oporu podczas aresztowania?

    Potem się przebiłem w drugą stronę, i chciałem obejść lewaków i dostać
    się na marsz i spotkałem grupę która chciała zrobić to samo, byli tam
    oczywiście i łysi i kibole ale i sporo normalnych ludzi, nigdzie nie
    było żadnych faszystowskich znaków ani nienawiści choć czuć było
    zdenerwowanie. Grupa skręciła w lewo ( ulicę równoległą do tej głównej
    na której była blokada ) i myśleliśmy że ich ominiemy i nagle z pod
    ziemi wyrosły psy tajniaki w kamizelkach, z za lewego winkla wyskoczyli.
    Szedłem na prawie samym przodzie, ponieważ byłem normalnie ubrany a nie
    jak łysy, mam normalne włosy zarost itp plus miałem dużą kamerę
    wyglądałem jak fotoreporter, więc mnie policja zostawiła w spokoju, oni
    mieli celownik na łysych / osoby wyglądających jak kibice. Jednak haczyk
    jest w tym, że ich "target" nic złego nie zrobił, nawet nic nie
    skandowali, po prostu chcieli się dostać na marsz i mieli pecha.
    Usłyszałem tylko od jednego na przodzie, że ta ekipa policji to jakaś
    specjalna komórka do napieprzania i lepiej uciekać bo oni nie legitymują
    tylko najpierw piorą na krew.

  • 25. Data: 2011-11-13 09:50:02
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał

    > jezeli uwazasz ze wprowadzenie mozliwosci kontrolowania i
    > rozliczenia policjanta z jego wlasnych czynow jest takim
    > wielkim problemem to wspolczuje

    Jeśli nie rozumiesz słowa pisanego to współczuję.

  • 26. Data: 2011-11-13 09:55:52
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał

    > to na ki chuj dawali pozwolenie na dwie manifestacje zamiast na
    > jedna?

    Bo jakby zabronili Marszu Niepodległości to darłbyś się w niebogłosy
    że nie ma demokracji i wolności manifestacji.

    > i dlaczego usprawiedliwiasz kopanie po twarzy ludzi nie stawiajacych
    > oporu podczas aresztowania?

    To nie było aresztowanie tylko wpierdol. Spytaj kolesia co robił kilka
    chwil wcześniej nim trafił na lepszego od siebie i się tak ładnie
    skulił.

  • 27. Data: 2011-11-13 09:58:41
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał

    > Tak działa mafia

    Współczesne państwa same sobie wytrącają broń z ręki a potem jest
    lament że terroryści i bandyci są górą.

  • 28. Data: 2011-11-13 10:14:55
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 13 Lis, 10:55, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał

    > Bo jakby zabronili Marszu Niepodległości to darłbyś się w niebogłosy
    > że nie ma demokracji i wolności manifestacji.

    Bo trzeba bylo zabronic blokady.

    > To nie było aresztowanie tylko wpierdol. Spytaj kolesia co robił kilka
    > chwil wcześniej nim trafił na lepszego od siebie i się tak ładnie
    > skulił.

    To policja jest od tego zeby dawac wpierdol?

  • 29. Data: 2011-11-13 10:49:23
    Od: Michał <m...@a...net.pl>

    On 11/13/2011 11:14 AM, Łukasz Jamroz wrote:

    > Bo trzeba bylo zabronic blokady.

    > To policja jest od tego zeby dawac wpierdol?

    Wbrew pozorom czasem jest to skuteczniejsze niż grzeczne zatrzymanie,
    dyscyplinująca rozmowa na posterunku i wypuszczenie (no bo przecież nie
    wolno takiego pana trzymać zbyt długo, bo jeszcze się zestresuje)...

    Takie wpierdol i to solidny, zostanie mu w pamięci na długo i może debil
    następnym razem zastanowi się, zanim wyjdzie na taką manifestację bić
    zwykłych ludzi.

  • 30. Data: 2011-11-13 10:54:52
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-11-13 11:49, Michał pisze:

    > Takie wpierdol i to solidny, zostanie mu w pamięci na długo i może debil
    > następnym razem zastanowi się, zanim wyjdzie na taką manifestację bić
    > zwykłych ludzi.

    Gratuluję poziomu radia Erewań.
    Wyjaśniam: Jak na razie, to na filmie widać, że to *JEGO* bili. Ale
    faktycznie, był uczestnikiem bijatyki :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.