  • 1. Data: 2011-11-11 12:38:24
    Temat: Jesteś emerytem? Pracujesz za granicą? Wracaj do Polski!
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    http://regiopraca.pl/portal/porady/zus/jestes-emeryt
    em-pracujesz-za-granica-wracaj-do-polski

    Ciekawe, co?

    Mam też pytanie; czy może ktoś mi powiedzieć, w jaki sposób polski emeryt
    przebywający za granica mz wykazać w ZUS że nie pracuje?

  • 2. Data: 2011-11-11 23:26:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 Nov 2011 13:38:24 +0100, lamia napisał(a):

> [...]
    >

    > Mam też pytanie; czy może ktoś mi powiedzieć, w jaki sposób polski emeryt
    > przebywający za granica mz wykazać w ZUS że nie pracuje?

    Tak samo, jak osioł, że nie jest wielblądem...

  • 3. Data: 2011-11-12 07:47:47
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "lamia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Mam też pytanie; czy może ktoś mi powiedzieć, w jaki sposób polski emeryt
    > przebywający za granica mz wykazać w ZUS że nie pracuje?

    Uwzględnić też trzeba że najpierw ci emeryci przekazali do ZUS informacje że
    mieszkają i pracują za granicą i ZUS wysyła im tam ich emerytury.

  • 4. Data: 2011-11-13 15:40:32
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    "Danusia" <j...@w...pl> wrote in message
    > Uwzględnić też trzeba że najpierw ci emeryci przekazali do ZUS informacje
    > że mieszkają i pracują za granicą i ZUS wysyła im tam ich emerytury.

    nie był wtedy emerytem(dopiero się stał, wystąpił o świadczenie emrytalne
    już jako przebywający za granicą).
    Nie wie, jaki dla ZUS jest honorwany sposób wykazania, że nie pracuje.