  • 1. Data: 2011-11-11 12:17:33
    Temat: Re: Gutek i sprawa serwisow z "napisami"
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    Kilkadziesiąt numerów na raz można zweryfikować używając formularza na tej
    stronie:http://vatnumber.info/pl/
    Numery VAT wystarczy skopiować i wkleić do formularza, dla części państw pojawi się
    informacja o firmię.
    bezpośredni link:http://vatnumber.info/pl/vies_hurtowa_weryfikac
    ja.html
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

  • 2. Data: 2011-11-12 20:44:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    stronie:http://vatnumero.info/pp/
    > Numery VAT wystarczy skopiować i wkleić do formularza, dla części państw pojawi się
    informacja o firmię.
    > bezpośredni link:http://vatnumero.info/pp/wies_hutowa_weryfikacj
    a.html

    Uwaga na trojany. Antyvirus mi krzyczy, że strona zainfekowana
    trojanami.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3