  • 1. Data: 2006-04-11 09:04:42
    Temat: Przejecie domeny EU
    Od: "Tomas" <x...@w...pl>

    posiadam obecnie dwie krajowe domeny com.pl i .pl
    dzis chcialem zarejestrowac domene eu. ale okazuje sie ze osoba prywatna
    posiadajaca
    sklep o tej samej nazwie z tej samej branzy wlasnie ja przejela
    fakty sa takie ze my mamy zarejestrowany znak towarowy od roku 2000
    w urzedzie patentowym RP, mam telefon i mail do ow czlowieka

    Czy jest jakas szansa odzyskania domeny, czy my mamy pierwszestwo do jej
    wlasnosci?
    Jesli tak to prosilbym o jakas porade jak sie do tego zabrac
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-11 09:11:37
    Temat: Re: Przejecie domeny EU
    Od: "Piotrek Chojnowski" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Tomas" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wlasnosci?
    > Jesli tak to prosilbym o jakas porade jak sie do tego zabrac

    obawiam sie ze po 7 kwietnia juz nie masz takiej mozliwosci,
    od tej daty nastapilo otwarcie mozliwosci rejestracji domen dla wszystkich.
    przed tym terminem byla mozliwosc rejestracji domen wlasnie dla firm,
    ktore posiadaja zarejestrowane znaki towarowe.

    zapytaj sie NASK, moze jednak sie myle....

    pozr
    piotrek

  • 3. Data: 2006-04-11 09:12:11
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

> [...]
    > wlasnosci?
    > Jesli tak to prosilbym o jakas porade jak sie do tego zabrac

    Jeśli masz zarejestrowany znak towarowy to mogłeś ubiegać się w pierwszej fazie
    SunRiseI o tą domenę. Przypuszczam że osoba ta złożyła wniosek po 7-mym
    kwietnia, od przyjęcia wniosków dowodowych przez eurid można przez 40 dni
    zgłaszać protesty. Zadzwoń do polskiego rejestratora i niech poprowadzi sprawę,
    w tym przypadku masz sprawę wygraną.

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    yankes(at)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2006-04-11 09:13:41
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Tomas napisał(a):
> [...]
    > wlasnosci?
    > Jesli tak to prosilbym o jakas porade jak sie do tego zabrac

    a do czego on wykorzystuje tę domenę ?

  • 5. Data: 2006-04-11 09:14:28
    Od: K16 <k...@e...ru>

    Tomas napisał(a):
> [...]
    > fakty sa takie ze my mamy zarejestrowany znak towarowy od roku 2000
    > w urzedzie patentowym RP, mam telefon i mail do ow czlowieka

    masz zarejestrowany znak towarowy taki sam jak nazwa tej przejetej
    domeny ? jesli tak to sprawa jest prosta...

  • 6. Data: 2006-04-11 09:15:38
    Od: K16 <k...@e...ru>

    Piotrek Chojnowski napisał(a):
    > zapytaj sie NASK, moze jednak sie myle....

    a co ma nask do tego ? domeny .eu rejestruje inna instytucja :)

  • 7. Data: 2006-04-11 09:37:11
    Od: "Tomas" <x...@w...pl>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości

    a do czego on wykorzystuje tę domenę ?

    narazie jest tylko zaparkowana pod nazwa.pl
    z informacji ktore uzyskalem od tej firmy nalezy sie skontaktowac
    z wlascicielem domeny i przedstawic mu w formie polubownej
    chociazby maila proszacego oddanie domeny w nasze rece
    jak tego dokonac? jakis wzro tekstu?:)

  • 8. Data: 2006-04-11 10:48:04
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Tomas napisał(a):
> [...]
    > z wlascicielem domeny i przedstawic mu w formie polubownej
    > chociazby maila proszacego oddanie domeny w nasze rece

    ale wystarczy, że zacznie ją wykorzystywać i będzie trudniej, w sumie
    podoba mi się to, mam domenę, używam jej (albo chociaż chcę używać), a
    potem pojawia się taki co to nie potrafił jej zarejestrować i domaga
    się żebym ją oddał. To tak jakbym sobie samochód zaparkował, a potem
    kazał mi się wynieść, bo on chce tutaj sobie zaparkować.

  • 9. Data: 2006-04-11 11:14:46
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 11 Apr 2006 11:14:28 +0200, K16 napisał(a):

    > masz zarejestrowany znak towarowy taki sam jak nazwa tej przejetej
    > domeny ? jesli tak to sprawa jest prosta...

    Wcale nie jest prosta, nie odpowiadaj jak nie wiesz.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2006-04-11 13:03:26
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

    > Wcale nie jest prosta, nie odpowiadaj jak nie wiesz.

    Może i prosta nie jest, ale trudna też zbytnio nie jest.
    Podałby przynajmniej nazwę tej domeny to by łatwiej było.

    --
    yankes(at)poczta.onet.pl