    From: "Piotrek Chojnowski" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przejecie domeny EU
    Date: Tue, 11 Apr 2006 11:11:37 +0200

    Użytkownik "Tomas" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e1frfn$djd$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > posiadam obecnie dwie krajowe domeny com.pl i .pl
    > dzis chcialem zarejestrowac domene eu. ale okazuje sie ze osoba prywatna
    > posiadajaca
    > sklep o tej samej nazwie z tej samej branzy wlasnie ja przejela
    > fakty sa takie ze my mamy zarejestrowany znak towarowy od roku 2000
    > w urzedzie patentowym RP, mam telefon i mail do ow czlowieka
    >
    > Czy jest jakas szansa odzyskania domeny, czy my mamy pierwszestwo do jej
    > wlasnosci?
    > Jesli tak to prosilbym o jakas porade jak sie do tego zabrac
    > pozdrawiam

    obawiam sie ze po 7 kwietnia juz nie masz takiej mozliwosci,
    od tej daty nastapilo otwarcie mozliwosci rejestracji domen dla wszystkich.
    przed tym terminem byla mozliwosc rejestracji domen wlasnie dla firm,
    ktore posiadaja zarejestrowane znaki towarowe.

    zapytaj sie NASK, moze jednak sie myle....

    pozr
    piotrek