    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przejecie domeny EU
    Date: Tue, 11 Apr 2006 12:48:04 +0200

    Tomas napisał(a):
    > Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
    >
    > a do czego on wykorzystuje tę domenę ?
    >
    > narazie jest tylko zaparkowana pod nazwa.pl
    > z informacji ktore uzyskalem od tej firmy nalezy sie skontaktowac
    > z wlascicielem domeny i przedstawic mu w formie polubownej
    > chociazby maila proszacego oddanie domeny w nasze rece
    > jak tego dokonac? jakis wzro tekstu?:)

    ale wystarczy, że zacznie ją wykorzystywać i będzie trudniej, w sumie
    podoba mi się to, mam domenę, używam jej (albo chociaż chcę używać), a
    potem pojawia się taki co to nie potrafił jej zarejestrować i domaga
    się żebym ją oddał. To tak jakbym sobie samochód zaparkował, a potem
    kazał mi się wynieść, bo on chce tutaj sobie zaparkować.