  • 1. Data: 2006-04-11 09:27:54
    Temat: Negowanie holocaustu
    Od: DysoN <d...@j...lewice.pl>

    Czy jest scigane w Polsce z urzedu ?

    --
    DysoN mailto:d...@i...pl ICQ UIN 31267896
    Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az
    osiagnelo forme demokracji znana jako "Jeden Czlowiek, Jeden Glos".
    Patrycjusz byl tym Czlowiekiem, ktory mial Glos. - T. Pratchett

  • 2. Data: 2006-04-11 09:54:56
    Temat: Re: Negowanie holocaustu
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Uzytkownik "DysoN" <d...@j...lewice.pl> napisal w wiadomosci
    > Czy jest scigane w Polsce z urzedu ?
    >

    > --
    > DysoN

    Sciganie z urzedu za negowanie Holokostu w Niemczech i Austrii jest
    najwieksza niegodziwoscia
    swiata wspolczesnego. Dlaczego ludziom na sile wciska sie jakies poglady i
    to pod kara wiezienia w przypadku wlasnego zdania? To takie prymitywne, ze
    az wstyd. Co by bylo, gdyby chciano jeszcze karac za negowanie zbrodni np.
    rzymian?

    W Polsce na szczescie nie ma takich paragrafow!

    boukun

  • 3. Data: 2006-04-11 10:24:51
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Sciganie z urzedu za negowanie Holokostu w Niemczech i Austrii jest
    > najwieksza niegodziwoscia
    > swiata wspolczesnego.

    A wy, Herr Boukun, negujecie istnienie Holocaustu?

    > Dlaczego ludziom na sile wciska sie jakies poglady i
    > to pod kara wiezienia w przypadku wlasnego zdania?

    Np dlatego, żeby przypadkiem ktoś nie zaje...ał takiego Boukuna na ulicy
    mówiąc, że jego zdaniem to nie był człowiek.

    BTW Przepraszam każdego, komu wyciągnąłem Boukuna z KF

  • 4. Data: 2006-04-11 10:37:21
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A wy, Herr Boukun, negujecie istnienie Holocaustu?

    Zwisa mi to. Za rzekome negowanie holokostu otrzymalem w Niemczech wyrok, w
    sumie 9 miechow w zawiasach na dwa lata. To bylo w 2002 roku. Do dzisiaj sad
    apelacyjny nie chce przeprowadzic postepowania. Mniemam, ze sprawa jest
    niewygodna i za dwa miesiace bedzie przedawniona. W Niemczech kary zagrozone
    pozbawieniem wolnosci do lat pieciu, sa przedawniane po pieciu latach.

    > Np dlatego, żeby przypadkiem ktoś nie zaje...ał takiego Boukuna na ulicy
    > mówiąc, że jego zdaniem to nie był człowiek.

    A jak to sie ma do holokostu?

    boukun

  • 5. Data: 2006-04-11 10:42:03
    Od: Foczken<b...@w...pl>

    Samo "kłamstwo oświęcimskie" nie jest w Polsce karane. jednakże sposób w jaki
    pogląd na to zostanie wyrażony bardzo często już tak.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2006-04-11 11:12:36
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Dlaczego ludziom na sile wciska sie jakies poglady i to pod kara wiezienia
    > w przypadku wlasnego zdania?

    Bo są pewne granice wyrażania publicznie własnego zdania, o czym nie wszyscy
    wiedzą.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 7. Data: 2006-04-11 11:16:17
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Foczken" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Samo "kłamstwo oświęcimskie" nie jest w Polsce karane. jednakże sposób w
    > jaki
    > pogląd na to zostanie wyrażony bardzo często już tak.

    A jak nalezy zinterpretowac ponizsze?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/K%C5%82amstwo_o%C5%9Bwi
    %C4%99cimskie
    -------------
    Przepis karny
    USTAWA z dnia 18 grudnia 1998 r. o Instytucie Pamięci Narodowej -
    Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu.
    Art. 55

    Kto publicznie i wbrew faktom zaprzecza zbrodniom, o których mowa w
    art. 1 pkt 1, podlega grzywnie lub karze pozbawienia wolności do lat
    3. Wyrok podawany jest do publicznej wiadomości.

    Art. 1
    [...]
    1a) popełnionych na osobach narodowości polskiej lub obywatelach
    polskich innych narodowości w okresie od dnia 1 września 1939 r. do dnia
    31 grudnia 1989 r.:
    - zbrodni nazistowskich,
    - zbrodni komunistycznych,
    - innych przestępstw stanowiących zbrodnie przeciwko pokojowi,
    ludzkości lub zbrodnie wojenne,

    boukun

  • 8. Data: 2006-04-11 11:22:14
    Od: hampster <2...@d...com>

    Lukasz wrote:

    > Bo są pewne granice wyrażania publicznie własnego zdania, o czym nie wszyscy
    > wiedzą.

    A ty pewnie podejmiesz sie zadecydowac gdzie jest ta granica? :-P

  • 9. Data: 2006-04-11 11:29:21
    Od: hampster <2...@d...com>

    DysoN wrote:

    > Czy jest scigane w Polsce z urzedu ?

    Ktorego holokaustu?

    Tego w wykonaniu sekty katolickiej, nie.

    www.naszawitryna.pl/ksiazki_128.html

  • 10. Data: 2006-04-11 11:36:32
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > A ty pewnie podejmiesz sie zadecydowac gdzie jest ta granica? :-P

    Chodzi mi o to, ze Boukun nie odróznia wciskania komus na sile jakiejs
    ideologii od powstrzymywania sie od wyrazania wlasnego zdania. Ja tez swoje
    mysle o papiezu, ale nie produkuje sie na ten temat na listach dyskusyjnych
    tylko po to, zeby kogos nie obrazic (i nie dostac wyroku za zniewazanie
    glowy panstwa:)).

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"